Wat nu?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Simone79, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

Wij zijn nu sinds anderhalve week verhuisd en sinds we hier wonen wil onze kleine meid niet meer wakke rin dr bedje gelegd worden.
    Als ik ze weg leg krijst ze alles aan elkaar.
    Snachts na dr fles is ze klaar wakker en ook dan het zelfde probleem.
    Ik kan ze dus alleen op bed leggen als ze op mn arm in een diepe slaap is gevallen...anders werkt t niet.
    In de kinderwagen of maxicosi slaapt ze wel.
    In de box hetzelfde probleem als in bed.
    Ik ben nu dus iedere nacht vanaf half 4 af wakker, en ik moet zeggen dat breekt best op...
    Heb gster t hemeltje boven dr bedje weggehaald, dat had ze in t andere huis niet, en toen sliep ze wel. Ik denk mss helpt dat..maar nee...geen resultaat....

Iemand tips?!
    Alvast bedankt,

groetjes een uitgeputte mama!

2. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Lekker in de kinderwagen laten slapen.
    Ze is nog zo klein. Waarschijnlijk vindt ze het te stil en jouw aanwezigheid stelt haar gerust. Kan je haar niet bij jullie op de kamer laten slapen in de kinderwagen? Dat vindt ze misschien prettiger.
    En dan kan je geleidelijk aan (als het wat beter gaat) haar op haar eigen kamertje leggen.

Daarbij (bedenk ik me opeens) brengt een verhuizing altijd stress met zich mee. Dat voelt zo'n kleintje goed aan hoor!
    Laat haar maar lekker tot rust komen bij jou.
    Mijn dochtertje had het in het begin ook. En pas toe ík rustiger werd, werd zij dat ook.

Succes!

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zou haar idd lekekr veel bij je houden. En laat haar maar lekker in de kinderwagen slapen als ze daar wel wil slapen. Ze is nog zo jong! Verwennen kan je nog lang niet en ze moet zich wel een beetje lekker voelen.

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Het kan zijn de ze haar bedje en de box op dit moment te groot vind en dus voelt ze zich er niet veilig.
    In de maxi en de kinderwagen bak voelt ze zich wel veilig omdat dit een kleinere omgeving is.
    Maar ze is nog maar 2 weekjes, lekker vasthouden en knuffelen hoor en je er niet al te druk over maken, het komt vanzelf wel.

Groetjes Anita

5. Sebastian had dat eerst ook. Hij wou overdag heel graag in de draagdoek slapen. Waarschijnlijk omdat hij daar lekker dicht bij me kon zijn en zich veilig voelde. 's nachts was hij ook heel onrustig. Dit is nu helemaal over.
    Als ik hem in bed leg, slaapt hij bijna direct.

Ik zou je kindje inderdaad ook lekker in de wagen laten slapen. Misschien is het volgende week al heel anders en slaapt ze wel in haar eigen bedje.

Groetjes,

Saskia

Deel Deze Pagina