Momenteel gebruik ik hotmail, alleen ik moet elke maand(zucht) bevestigen dat ik hem wel gebruik en het bevestigen blabla en dit duurt gewoon 10 minuten voor ik er weer in kan. Vreselijk flauw word ik ervan. Weten jullie iets anders waar ik makkelijk gebruik van kan maken? Net zoiets als hotmail dus dat je naar hotmail.com gaat en in je mail komt.. Thanks!
Ben ook zo klaar met dat gezeur bij hotmail! Je kan toch ook via je provider een gratis email adres aanmaken?
oohhhh dan ben ik dus niet de enige die die ellende iedere keer heeft!! wat een gedoe zeg, ik ben er ook gewoon een tijdje mee zoet voordat ik er iedere keer weer doorheen ben en je kan dan gewoon niet op je mail kijk.... ik hoopte eigenlijk dat het een keer zou stoppen maar zou dit voortaan echt iedere maand zo moeten?
Ja ik krijg nu 1 september weer dit gedoe, bah.. Wij hebben telfort, en dat heeft webmail, vind ik minder fijn.. Zijn nu op vakantie. Als ik thuis ben maak ik gmail aan, ben ik van dat hotmail gezeur af.. Kun je in gmail ook een alias aanmaken? Ik had in mijn hotmail een speciale alias waar de reclame enzo op binnen kwam, kan dat ook bij hotmail?
Irritant he??!! Ik heb vorige week ook een gmail account aangemaakt en laat alles van hotmail naar gmail sturen!! Had ik eerder moeten doen!
Hier precies dezelfde ergernis! Wat heb ik een hekel aan Hotmail gekregen zeg. Ik ga ook op zoek naar een andere oplossing.
Hier een linkje (wel in het engels): How do I automatically forward Hotmail in Outlook.com? – Ask Leo!
same here. Al 15j een account en heb nog nooit moeten doen wat jullie beschrijven. Maar ik gebruik mijn mail best intensief. Dagelijks meerdere malen. Wellicht zit t m daar in? Dat jullie te weinig gebruik maken?