Ik heb normaal echt geen rust in m'n lijf, moet de hele dag met van alles bezig zijn anders ga ik me vreselijk vervelen. Nu afgelopen donderdag gevallen, been erg bezeerd, maar natuurlijk niet gerust waardoor het nu nog veel erger is geworden. Advies van de huisartsenpost: nu echt blijven zitten met been omhoog en niets doen. Leuk, maar ik kan dat nog geen twee minuten volhouden. Zit nu achter de pc, maar heb hier eigenlijk niets te doen. Op de bank hangen ook niets te doen. In bed hangen ook niet... Ik heb geen tv en mijn laptop is overleden. Lezen hou ik meestal één hoofdstuk vol, daarna is mijn concentratie weg. Verder ben ik motorisch totaal niet creatief dus alle dingen waar ik fijne motoriek voor nodig hebt zijn alleen maar frustrerend. Dus behalve slapen, iemand nog een idee hoe ik de dag een beetje ga doorkomen? En wellicht nog meer dagen hierna?
Netflix! Online shoppen Vriendin uitnodigen voor lunch en die dan vragen broodjes te smeren En heel veel succes!
Heb je een tablet? Neem je tablet mee naar bed zet Netflix erop en ga eens serie kijken die je leuk lijkt. Laat een haaknaald en garen komen en ga haken. Verder zou ik het ook niet weten
Als je er van houdt, puzzelen? In zo n boekje ofzo? Wat ik leuk vind is kleuren voor volwassen daar ben je ook wel een paar uur mee zoet
Hier hetzelfde probleem Rug en ribben gekneusd na een ongeluk Benen zijn ook niet goed,maar moet dus ook rusten en niks doen😕 Wat ik de hele dag doe is, beetje ipad beetje telefoon beetje tv Gezicht maskertje en die onzin, naar buiten kijken Vervelen, vooral heeel veel vervelen Films kijken, 100x naar de keuken gaan kijken of er iets in de koeling ligt of in de kastjes..je raad het al kom steeds met lege handen terug😋 Beterschap!💐
Mediteren Patience of ander kaartspel voor in je eentje Mensen uitnodigen om samen spel mee te spelen Youtube filmpjes kijken Tv kopen...
Studie/cursus doen, taal (bij) leren Lekker surfen of filmpjes kijken op je iPad Lezen (op je Kindle) Vriendinnen op bezoek vragen Vriendinnen bellen en bijkletsen TV (laten) kopen en tv kijken Puzzels van 1000+ stukjes maken aan tafel Andere creatieve kunstwerkjes maken Beterschap!
Ik kan echt uren hangen achter de PC... Opzoeken over de meest maffe dingen die ik op tv tegen kom.. Altitude sickness zat ik laatst over in te lezen en kwam toen met de vraag stelling ok, als mensen in hoog gebied gedocumenteerd zijn als meest snel evolueerde mens hoe zit dat dan wanneer ze een tijd op sea level komen (hier in Europa zitten we een metertje of 20-30 boven het zee level... Ze hebben namenlijk grotere longen e.d. om daar niet ziek te worden van de luchtdruk.. En die studie staat nog steeds open want ik was nog niet klaar met lezen... Maar zo kan ik echt op heel veel vragen wel eens gaan onderzoeken om daar een beetje een volledig antwoord te krijgen wat begrijpelijk is. Of kom vanuit daar weer met een nieuwe vraag en zo leer je weer iets nieuws... Of Reddit.. Is ook oneindelijk leesplezier...
Meeste valt af omdat ik daar dus niet de spullen voor in huis heb. Geen Ipad e.d. Wel een telefoon maar dat is een onding waar 1 spel op past en dan gaat hij zeuren dat het geheugen vol is. Dat ene spel heb ik al 100 keer gespeeld vandaag geloof ik Maar wordt wat saai. Tv kopen, klinkt heel leuk, maar heb ik even geen geld voor . En al had ik geld voor een tv, dan heb ik geen aansluiting dus dat schiet niet op. Films kijken zou ik gaan doen als mijn laptop het deed. Maar alles waar dus apparaten bij komen kijken gaat niet, behalve dan de pc maar daar kan ik dan weer ivm rugpijn niet lang achter zitten. (Taal)cursus, haken, heb ik geen spul voor in huis. Ik heb een hobby waarbij ik normaal gesproken lekker kaartjes kan gaan zitten inplakken, maar mijn plakboeken zijn vol. Er is ook niemand die wat voor me kan halen, de één heeft hoofdpijn, de ander heeft het druk, nummer 3 heeft zelf last van haar been. Het enige waarvan ik denk "ja, leuk!" en wat ik ook in huis heb is een flinke puzzel maken. Heb er hier eentje liggen van 500 stukjes. Maar ook 2 hyperactieve kittens in huis, ik denk dat die de 500 stukjes erg interessant gaan vinden. Dus ik ben er nog niet uit of ik dat aan ga durven. Ik haat gewoon zulke dagen. Speelt ook nog eens mee dat ik door de pijn een erg slecht humeur heb en met een slecht humeur heb ik vaak sowieso al nergens zin in en word ik nergens blij van.
Tja, of je gaat met een slecht humeur je gigantisch vervelen en accepteren dat elke minuut vanzelf een keer voorbij gaat, of je geeft jezelf een schop onder je hol en gaat gewoon die puzzel maken.
Slapen.... Heerlijk!!! Zou er wat voor over hebben om een keertje een hele dag lekker in m'n bed te liggen haha.
Kan je niet een bank richting die pc laten schuiven en zo netflix kijken. 1e maand netflix is gratis dus als je beter bent zeg je het op.
Dan zal ik maar gewoon even recht voor z'n raap zijn... Met zo een negatieve instelling wordt het dus niks he... Misschien een idee om met een positive mindset te beginnen en te kijken naar wat je wel kan in plaats van niet.
Inderdaad. Het spijt me om het te zeggen, maar je gaat het nog pittig krijgen als alleenstaande moeder straks, genoeg momenten dat je kindje niks wil en jij aan de bank gekluisterd zit en niet kunt bewegen omdat je kindje dan wellicht wakker wordt.. Wat zul je je dan rotvervelen.
Op pinterest kijken of je geen leuke knutselideeeen ziet, wat voor jou is geschikt qua spullen in huis. En die puzzel, gewoon aan beginnen..
Vraag of je een laptop mag lenen of of een handig iemand hem wil nakijken. Pc laten verhuizen naar plaats waar je wel kan zitten en natuurlijk kan je een puzzel maken met 2 kittens. En accepteren. Kom op, het gaat om een tijdelijk iets. Ik he in totaal met rug en zwangerschappen bijna 4 jaar aam bed gekluisterd gelegen . Dan Red jij een weekje ook. Via internet plakboeken bestellen is ook een goed idee .