Ymke heeft al een allergische reactie gehad op zwitsal, maar dat was voornamelijk haar huid die reageerde. Vandaag roc zonnebrand voor baby's gekocht, maar na een paar uur zag ze vlekkerig en rode ogen, traande ook behoorlijk. Niet zo heftig als op de zwitsal, maar daarnaast was ze ook huilerig (dat is ze nooit!) en hangerig. Ben weer super bezorgd en kan geen rust vinden... Hoelang duurt een allergische reactie ongeveer? Zijn er nog meer dingen waar ik rekening mee moet houden? Ik ben heel bang om te gaan slapen, stel dat ze moeilijk gaat ademen ofzo... Misschien overdreven, maar ben dus echt heel bezorgd Enneh, iemand een tip welke zonnebrand is wel kan gebruiken?
daan heeft zonnebrand van vicy is me aangeraden door de apotheek en krijgt hier geen uitslag van. Je kunt ij de apotheek ook kleine tas verpakkingen kopen geloof ik om het uit te proberen want het is wel stervens duur
oh dat is fijn, kleine verpakking. Deze zonnebrand was ook al van de apotheek en volgens hen anti allergeen. Durf niet zo goed meer vichy te proberen eigenlijk...