Probleempje weekend weg

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mammie van Roy, 24 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Ik heb een probleempje (nou ja mijn familie dan). Ik zal het even uitleggen.
    Wij gaan morgen een weekend weg met mijn ouders en mijn broer+vriendin+kind. We hebben 3 huisjes naast elkaar.
    Zij hebben ook een kindje van 9 maanden.
    Nu willen mijn ouders graag dat we 's avonds met zijn allen gezellig in 1 huisje zitten. Dat snap ik wel, maar dan heb ik 2 opties:
    's avonds onze zoon meenemen en 2x met een campingbedje leuren + een kindje 'voor niets' uit zijn slaap halen
    Of onze zoon in ons huisje laten liggen en de babyfoon meenemen.
    Mijn vriend en ik vinden beide opties eigenlijk helemaal niks. Mijn broer is daar niet moeilijk in en mijn ouders vinden het ook raar dat wij dat niet willen....
    Wat vinden jullie. Uiteindelijk doe ik lekker toch waar ik me goed bij voel ;), maar ik wil gewoon weten of ik me nou echt zo aanstel :(

Groeten Marieke

2. firegirl

firegirl Niet meer actief

Ik zou gewoon de babyfoon gebruiken, maar dat is mijn mening. Als jij je daar niet lekker bij voelt, moet je dat niet doen. Jij bent de moeder!

3. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Als jij je daar niet lekker bij voelt waarom komen ze dan niet allemaal bij jullie in het huisje zitten???

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Laat ze inderdaad lekker in jullie huisje zitten.

Wij zijn met vrienden op vakantie geweest. 2 huisjes naast elkaar. Wij hebben het wel met de babyfoon gedaan, aangezien je heel dicht bij zit. Tuurlijk zit je niet helemaal relexad, maar je bent er snel.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.282
    36.147
    113
    Gewoon in jullie huisje gaan zitten dus. Als je broer er geen problemen mee heeft kan hij ook wel jullie kant op komen.

6. Mammie van Roy

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Hmm, ja dat kan ook nog.
    We kunnen het natuurlijk ook met de babyfoon proberen en als ik me er echt niet lekker bij voel, ben ik natuurlijk ook zo weer in ons huisje.
    Normaal maak ik me ook niet zo druk om zulke dingen maar er zijn nogal wat spanningen tussen mij en mijn broer. Mijn ouders hebben zo'n zin in het weekendje en ik vind het zo moeilijk. Ik wil niet dat er ruzie komt en dat dan het hele weekend verpest wordt.

7. firegirl

firegirl Niet meer actief

Wat een goed idee! Idd gewoon in jullie huisje zitten. Probleem opgelost!

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

#8 Merijn, 24 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2009
    Ik zou geen problemen hebben met de babyfoon. Maar als jij de enige bent die zich er niet prettig bij voelt, kunnen ze inderdaad gewoon bij jullie komen. Sowieso is het logischer als je ouders naar 1 van jullie beide gaan in plaats van jullie allebei naar jullie ouders.

9. Mammie van Roy

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Inderdaad. En anders maar 1 avondje bij ons en 1 avondje bij mijn broer en dan nemen we de babyfoon wel mee.
    Ik zal maak me er ook veel te druk over :D.
    Bedankt voor het meedenken.

Groetjes Marieke

10. Alita

Alita Niet meer actief

ik zou dus gewoon in jullie huisje gaan zitten, babyfoon zou ik persoonlijk niet doen.

11. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    Waarom moet je kindje daar onder leiden?? k zou mn zoon iig nooit wakker maken, nog nergens voor!!
    kans dat je kindje niet meer gaat slapen, idd babyfoon meenemen of in jullie huis laten komen, moeten ze toch wel begrijpen???

12. hanna26

hanna26 Actief lid

16 jun 2008
    128
    0
    0
    Ik denk dat dit ook een goede oplossing is, 1 avond in jullie huisje en 1 avond bij je broer.
    En waarschijnlijk loopt het vanzelf wel.
    Heel veel plezier en geniet van het weekend!!

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Als je de babyfoon meeneemt en het huisje op slot doet heb je toch prima controle?

Ikzelf heb een babyfoon met beeld, dus kan sowieso dan altijd kijken of er niet iets aan de hand is. Als de huisjes naast elkaar staan heb je toch eigenlijk net zoveel controle als dat je beneden zit in je eigen huisje en je kindje boven?

14. Mammie van Roy

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Ja daar heb je ook wel gelijk in....

15. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij zijn ook vakantie geweest met familie en hadden drie huisjes naast elkaar. Wij hebben voor de babyfoon gekozen want meestal zijn die huisjes gelijkvloers en slaap je vlakbij de woonkamer. Als je met z'n allen in 1 woonkamer zit en je kind slaapt in de slaapkamer ernaast dan is het heel gehorig.

Wij zijn dus in het huisje van mijn ouders gaan zitten (daar lagen geen kinderen te slapen ) en hadden de babyfoon mee en mijn schoonzusje en zwager hadden ook de babyfoon mee. Konden we zo hard praten en lachen als we wilden en konden toch alles via de babyfoon in de gaten houden.

Veel liefs
    Nataly

Deel Deze Pagina