Hey meiden, Hopelijk hebben jullie een gouden tip. Mijn zoontje van 22 maanden wil al een poosje geen slaapzak meer aan. Het is echt een draaikont in bed. En mijn zijn slaapzak is hij meerdere keren per avond / nacht wakker omdat hij helemaal vastgedraaid ligt in slaapzak. We hadden toen zoiets van dan een dekbedje proberen. Maar helaas hier blijft hij dus ook niet onder liggen. We dekken hem 's avonds wel weer toe, maar 's ochtends ligt hij bovenop op de dekens en heeft het best koud. Tot voor kort was het niet zo erg dat hij niet onder de dekens bleef liggen, maar nu wordt het toch kouder. Hebben jullie nog tips? Groetjes Carola
Warmere pyjama? Wij gebruiken een 1persoonsdekbed in het ledikantje kun je aan alle kanten heerlijk instoppen zo krijgt onze draaikont het niet koud.
Wordt hij wakker van de kou? Zo nee dan zou je een warme(re) pyjama aan kunnen trekken. dochterlief blijft ook niet onder het deken maar hij ligt er wel en ze pakt het wanneer ze het nodig vindt.
sokken aan en idd warme pyjama. dat doen we bij onze zl van 4 nog steeds in de winter omdat hij zn deken altijd kwijt is of overdwars ligt. er bestaan ook iets van lakenspanners maar dat idee vind ik niks.
Hey meiden, Op zich kan een dikkere pyama wel, maar ik heb dan wel zoiets, wat als het straks echt koud wordt? Groetjes Carola
Je hebt volgens mij ook slaapzakken met benen. Zal ff kijken of ik ze kan vinden en een linkje plaatsen. Babyboum slaapzak met benen 12-36m - PADY VELVET - Babywinkel voor de leukste babyartikelen. Zoiets....?