Raar slaappatroon?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by angelique1984, Jan 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angelique1984

Dec 30, 2011
    98
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje slaapt sinds een maand niet langer dan 3,5 uur achter elkaar. Ook in de nacht. Hij gaat om 19:30 naar bed om vervolgens om 22:30, 2:00, 5:00 en 8:00 wakker te worden voor een fles. Hij drinkt deze niet altijd leeg. Maar als ik hem verschoon en hem zonder de fles weer terug in bed leg, krijst ie de boel bij elkaar totdat ie een fles krijgt. Een speen wilt ie niet.
    Overdag krijgt ie voldoende flesvoeding en slaapt overdag ongeveer in totaal 2,5 - 3 uur (max. soms minder) Ook is er in zijn kamer een duidelijk verschil tussen dag en nacht.
    Het is behoorlijk vermoeiend. Voorheen sliep ie vanaf 3 tot 4 maanden van 19:30 tot 2:30.
    Hij is wel 4 weken ziek geweest door het RS virus, met 1 dag ziekenhuisopname. Hij is nu aan de betere hand, dan zou ie toch meer moeten slapen?
    Hebben jullie dit ongeveer ook gehad:(:(

2. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Hier met 5,5 maand een weekje. Niet zo vaak maar een keer ergens in de nacht werd hij wakker. Ik denk een sprong....

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Mijn dochter doet dit soms ook, dan wordt ze ook om de 3 uur wakker om te drinken.

Een ziekenhuisopname is niet niets... dan kan hij lichamelijk al hersteld zijn, mentaal maakt dat ook echt een indruk. Het zal gerust wel overgaan, misschien wat meer knuffelen 's nachts? Kan ook zijn dat hij wil drinken voor geborgenheid...

Share This Page