Hoi meiden. Ik ben hopelijk nu echt zwanger van mijn 3e. We zijn de trotse ouders van 2 kinderen van 8 en 10 jaar. Zij al bijna jaar bezig. Eerst zelf toen iui en later ivf. Dit was de 2e ivf en we hadden 2 embryo's. 1e in mei bleef plakken maar helaas missed abortion en afgelopen woensdag de laatste tp..Mijn man wilde stoppen na deze..We hebben 5 miskramen op rij gehad. Nu toch weer hoop en angst tegelijkertijd. Vandaag 11 dpo en 13 dagen na ovitrelle. Hij loopt duidelijk op. 15 natuurlijk rondes 2 vmk 7x iui 1 vmk 2x ivf en 6 terugplaatsingen 2 MA Zou mijn droom toch nog uitkomen vlak voor het boek definitief dicht zou gaan. Men wat een emoties.
Wat ontzettend spannend! De oploop ziet er in ieder geval prachtig uit. Het zullen zenuwslopende weken voor jullie worden, maar voor nu ben je zwanger. Ik hoop heel hard met je mee dat dit kindje er gaat komen❤️
Wat ontzettend spannend, maar wat fijn!! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat dit baby’tje bij jullie blijft!
Jemig meid wat spannend! De oploop ziet er goed uit, maar kan mij ook voorstellen dat niks geruststellend gaat zijn. Mijn duimen draaien voor dit wonder ❤️
Dankjewel lieve meiden. Ik weet totaal niet waar ik heen moet met mijn gevoel. Manlief is wel blij. Maar ook heel erg van eerst maar eens een goede echo. Logisch na 5 miskramen. Altijd slecht nieuws bij de 1e echo. Dus de komende 3 weken wordt het afzien. Desondanks probeer ik te genieten dat ik toch weer zwanger ben.
Snap het gevoel van je man en jou helemaal. De eerste weken zijn altijd spannend, maar gezien jullie verleden helemaal. Voor nu ziet het er gelukkig allemaal goed uit! Je bent zwanger ❤️
Ziekenhuis gesproken. Ze zeggen dat nu nog met utro starten geen zin heeft. Ze hebben een echo ingepland voor 25 november. Dat klinkt nog eindeloos ver weg. Maar aan twijfel echo's hebben we niks. Nog 30 dagen!
Van harte gefeliciteerd! Hoop met jullie mee dat het helemaal goed is en gaat. Hoezo zou starten met utro geen zin meer hebben? Ik heb mijn hele zwangerschappen cyclogest/utro gebruikt.
Ik hoop zo voor je dat dit kleintje bij jullie mag blijven!! Gefeliciteerd met deze mooie testen en heel veel succes en sterkte met het afwachten tot de eerste echo. Na veel miskramen is dat soms echt angstaanjagend.
Zo nu wel knal. Dit was mijn allerlaatste test. Nu stop ik met testen. Nog 1 cb dit weekend voor de 3+ en dan aftellen naar de 1e echo 14-11 bij 6+6 is het d-day. Zouden we dan eindelijk eens een mooi hartje zien.