Laatst las ik een topic: Leek de bevalling van je moeder op die van jou? Dat zette me aan het denken. Is de periode die het duurt om zwanger te worden (dus jou vruchtbaarheid, die van je man kun je vast niet van je moeder laten afhangen ) ) erfelijk? Hebben jullie voorbeelden hoelang het bij jou tov je moeder duurde? Mijn moeder heeft de eerste maand na stoppen met de pil veilig gevreen en telde daarna aan, ben benieuwd!
nope bij ons niet mijn moeder hoefde maar te stoppen en was zwanger ik deed er bij de eerste 5 rondes over xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Mn mams was van alle kinders binnen 3 maanden zwanger, Ik bij Justin wel met 3 maanden maar bij Colin 7 maanden en en daarna gedonder gehad met de prikpil...en nu wachten op 1e menstruatie na spiraaltje verwijderen...dus het zou kunnen. Een schoonzus van mij (vrouw van martin zijn broer) haar moeder deed er ruim 2 jaar over, en zij een dik jaar.
Bij mijn moeder was het in de eerste ronde raak en ik weet sinds vandaag dat het bij ons in de derde ronde raak is
Mijn moeder bij ons allemaal ( 3 ) direct de eerste ronde Ik bij Isabella ook direct de eerste ronde en nu weet ik het niet. Ik hoop weer gelijk raak.
Bij mij wel. Mijn moeder was zowel van mij als van mijn zusje meteen zwanger, en ik was nu ook meteen na het stoppen met de pil zwanger van ons wurmpje
mijn moeder was 3x gelijk zwanger. Ik na ongeveer 5 maanden en nu in de 3e ronde voor een 2e kindje (geef wel nog borstvoeding, mijn moeder toen niet meer)
mijn moeder was van mij in de 2e ronde zwanger en van mijn broertje gelijk.. ik zit nu in ronde 5! (had wel verwacht dat het sneller zou lukken )
Bij mij worden de vrouwen in de familie in een poep en een scheet zwanger. Ik helaas niet en start eind deze maand of begin volgende maand met IVF, dus het hoeft helemaal niets te zeggen.
Mijn moeder was 3x gelijk zwanger (nou ja binnen 3 maanden). Wij doen er nu al 8 maanden over. Maar het ligt natuurlijk ook aan het zaad van je man, dus daar heeft je moeder weinig mee te maken lijkt me zo
Mijn moeder heeft er 4 jaar over gedaan en vele miskramen. Mijn zus binnen 2 maanden en ik zelf 4 maanden. Dus nee, helaas... niets over te zeggen....
Mijn moeder was redelijk snel zwanger (eerste twee keer), ik was wel een nakomer. Mijn zus heeft er jaren over gedaan en ik doe dat nu ook alweer ruim 3 jaar. Misschien erfelijk dus, zus en ik allebei erg lang bezig.
Mijn moeder was bij de 1e pas na 1,5 ong zwanger en de andere 4 binnen 3 maanden maar ja ik zit nu ook in ronde 20, dus gaat ook niet echt op bij ons
Mijn moeder bij de 1e meteen, ik ook. Mijn moeder bij de 2e na 2.5 jaar, ik na 1 jaar. Mijn moeder heeft geen 3e, ik ga nu voor een derde.
mijn moeder was bij de eerste zwangerschap na 14 maand zwanger, ik zit nu al op 16 maand dus ook hier gaat t nie helemaal op
Nee klopt niet. Mijn moeder was bij mij en mijn broer eerste ronde zwanger. Ik bij mijn eerste na 3 jaar pas dmv clomid en nu alweer 1,5 jaar verder zonder resultaat en ook weer aan de clomid.... BIj mijn schoonmoeder duurde het voor de 1e ook 4 jaar. Maar mijn man is supervruchtbaar volgens de onderzoeken dus dat hangt er niet aan Groetjes, Miranda
mijn moeder was 3x in 1 keer zwanger mijn schoonmoeder was 3x in 1 keer zwanger en 1 keer zelfsdoor de pil heen. haar dochter was 2 x door de pil heen en 1 keer eerste ronde mijn mannetje zijn zaad is helemaal goed!! maar we zijn er al bijna 2,5 jaar mee bezig zonder resultaat! enige overeenkomst met mij en me moeder was dat zei cyclussen had van 6 weken.
Gaat niet altijd op natuurlijk, aangezien het afhankelijk is van leeftijd, van je partner, van je leefpatroon e.d. Mijn moeder was bij mij en mijn zus binnen 4 maanden zwanger, mijn zus ook bij haar beide dochters. Wij wachten al bijna een jaar. Bij ons gaat het dus niet op. Ook mijn schoonmoeder was 4x super snel zwanger.