1. broek disney: 4 euro 2. broek winnie: 4 euro 3. setje winnie: 6 euro 4. t-shirt winnie: 3 euro 5. pull disney: 4 euro 6. pull winnie: 4 euro 7. bloes disney: 3 euro 8. t-shirt disney: 3 euro 9. jurk disney: 4 euro 10. vest winnie: 5 euro 11. jurk disney: 4 euro 12. jurk disney= 4 euro Maar bieden mag dus ook, zeker als je meerdere stukken neemt. Nog even vermelden dat ik in België woon. Maar als je enkele stukken koopt, ben ik bereid een deel van de verzendingskosten te betalen.
Verzendkosten naar NL zijn vrij hoog, jammer genoeg: 6,40 voor minder dan 3,50 gram, 9,60 euro tot 1 kg, 16 euro tot 2 kg. Maar misschien als jullie niet te ver van elkaar wonen, stuur ik het naar 1 iemand en kan het onderling afgehaald worden? 't Is maar een idee... Dan hebben we maar ene keer die "internationale" kosten. Ik woon trouwens in Brugge, dat is vlakbij de Nederlandse grens met Sluis.
Het ganse pakket is momenteel gereserveerd. Ik hoop dat jullie begrijpen dat het voor mij gemakkelijker is alles ineens te kunnen verkopen. Ik hou jullie op de hoogte, Bedankt, Lilya
dat is wel een idee.. maar we willen allebei het laatste disneyjurkje :/ bedoelde trouwens ipv dat tshirt dat witte blouseding.. Dat witte shirtje wat boven die beige met mickey staat. Die vind ik ook leuk en wil ik misschien ook hebben trouwens (die beige met mickey maat 80). Maar what about die jurk?
Het ganse pakket is sinds gisterenvoormiddag gereserveerd voor Sjorsje. Zij heeft me via pb gecontacteerd en wou alles ineens kopen. Dat is voor mij natuurlijk het gemakkelijkst. Sorry dat ik jullie hierbij teleurstel! Lilya
erg jammer! Ik was helemaal weg van dat blousje en jurkje. Weet je misschien nog waar je het gekocht hebt, zodat ik het misschien zelf nog kan kopen? Ik wil ze echt graag hebben (disneyfan hier).
Sorry netmoeder! Maar sowieso was je al niet de eerste voor het jurkje Ik dacht dat beide van H&M kwamen maar het is al een tijdje geleden, dus ik vrees er voor dat je ze nog zult vinden. Nogmaals mijn excuses en dank voor je begrip!