Onze jongste man word ook al groter en speelt niet meer met deze dingen. Daarom bied ik aan; Woezel en Pip rond speelkleed met ronde bogen. Woezel en Pip box mobiel, of voor boven het bedje Woezel en Pip pluche kubes groot Woezel en Pip gele slofjes voor baby Woezel en Pip NIEUWE tutten, van alle 2 de hondjes. Woezel en Pip spiraal voor op de box of maxicosie Pip (blauwe hondje) speeltje voor kinderwagen of maxicosie, als je er aan trekt trilt die. Woezel en Pip wagen spanner voor de maxicosie of kinderwagen Woezel en Pip; Baby on board, van pluche voor in de auto. Blauwe hondje. In mijn foto album zie je de draagdoek staan, bij de Prenatal gekocht voor 50 euro. En zelden gedragen helaas. Zwart met grijs, met zakje er bij. Laat maar weten wat je er voor wilt geven. Ik heb veel baby jongens kleding van maatje 50 tm 68. Broekjes, shirtjes, rompers, truitjes enz. Ook van LIEF en Mexx, Hema, V&D en Zeeman. Laat maar weten wat je nodig hebt en we maken er een leuke prijs van. Foto's mail ik op verzoek.
Marktplaats.nl > Heel veel Woezel en Pip baby speelgoed; speelkleed, knuffels - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Babyspeelgoed link naar MP waar foto's op staan