@knorretje84: ja ik heb de positieve getest van sensitest, de dipstick.. Ik ben 6 dagen te vroeg... maaromdat ik zoveel symptomen heb ,, dacht ik ach ik gooi er een test tegen aan .. en die was dus positief... en toen inderdaad met die van CB digital maar die was negatief.. ik had er een van kruidvat maar niet die 2 voor 5 maar die duurdere, en daar hoor ik ook slechte verhalen over.. eigelijk zelfde als de digitale.. dus vandaar dat ik nog steeds denk dat ik zwanger ben.. maar hou je me op de hoogte over jou test? ben benieuwd en duim voor je! @lisje18: ja met ochtend urine maar ook van gedurende de dag... Maakt het uit dan wanneer je die test uitvoert? groetjes Charissa
Mmmmm, ik zou gewoon nog eens testen......je hebt tenslotte al een positieve test gehad......Probeer die van kruidvat 2 voor 5 anders eens.....En nog ff wachten tot het weekend misschien, dan zou er meer HCG in je lichaam moeten zitten, mocht je zwanger zijn! Succes
nog niet ongesteld! me borsten zijn weer een cup maat groter :S sinds ik gestop ben met de pil..was me cup maat na C gegaan! en nu zijn ze weer na D gegaan heel vaag! met temp is weer gestegen! gister 37.6 en nu 38.1. en ik ben echt niet ziek.
oke wat spannend voel jeje ook anders? nou ja ik heb net getest maar helemaal niks :S snap er niks van!
Hoi Gimena, Ik hoop echt voor je dat het raak is! Ikzelf ben nu 8 dagen overtijd (ronde 3)en steeds negatieve testen. Ik voel zoveel, maar zijn allemaal van die symptomen die je ook zou kunnen hebben als je ongi moet worden. Constant krampjes in mijn buik en het idee dat het is doorgebroken, maar steeds niks. Ben sneller moe, heb steken in me borsten.
hoi charissa ja ik heb hier ergens op het forum gehoort dat je het beter niet met ochtendurine kan testen omdat hij dan posi aan blijft geven dus vandaar dat ik het even vroeg verder heb ik er geen verstand van gebruik ze namelijk niet hoop voor je dat het raak is en anders s6 nog liefs lisje
Werd net wakker en helaas....wat heeft mijn lichaam me toch weer eens flink in de zeik genomen....ben gewoon ongesteld geworden....Kan wel janken.....Ik weet er zijn veel ergere dingen en een jaar bezig...ach zolang is het nog niet maar toch ben wel erg verdrietig en had het zo gehoopt dat het raak zou zijn.... Hoop dat jullie allemaal de komende dagen een positieve test gaan krijgen!
Nog geen maar wel een heel klein beetje lichtroze in mijn afscheiding vanmorgen. Dit in combinatie met de negatieve testen, ga ik er maar vanuit dat het dalijk wel zal doorbreken... Ben echt aan het balen nu.
Er is bij mij toch nog niks doorgebroken, voelt wel de hele tijd zo alsof ik ongesteld moet worden. Heb er weer een testje gedaan, weer negatief.... Nu koop ik me voorlopig geen testjes meer. Wacht gewoon een dikke week af.
Hoi Sesti, Ben je als eens naar de HA gegaan? 22 dagen overtijd is toch wel lang. Heb je voor de rest nog andere symptomen die op een zwangerschap kunnen duiden?
Nee ik ben nog niet gegaan, omdat ik overal lees dat HA toch zeggen dat het "ontpillen"zal zijn.... Maar toen ik vorige keer stopte met de pil, moest ik helemaal niet ontpillen, liep het gelijk goed en was ik ook snel zwanger. Ik weet wel dat het nu niet zo hoeft te zijn, maar op 1 of andere manier VOELT het gewoon echt zo.. Of mijn lichaam houd me echt heel erg voor de gek.. Mijn symptomen zijn: - heel vaak voelt het alsof ik ongesteld word/ben - vlagen misselijkheid - opgeblazen gevoel - soms steken links en rechts onderin - niet ongesteld worden haha - chagarijnig - erg moe - duizelig met vlagen En jij?