Eigenlijk wel dezelfde symptomen Af en toe ook wat steekjes in mijn borsten. Alleen had ik vanochtend wat roze afscheiding. Nu weer helder en ook wat waterig. Maar ik weet uit ervaring dat veel symptomen ook voorkomen wanneer je ongesteld moet worden, alleen een positieve test is toch voor mij pas het startsein van een zwangerschap. Ik durf echt nog niet blij of me zwanger te voelen. Ik lees wel dat er genoeg vrouwen zijn die ook niet direct een positieve test hadden...dat geeft toch hoop....
Ohja ik heb dus ook slijm sinds gisteren.... wit/doorzichtig.... Geen idee wat dat kan betekenen, ja idd aankomende mensturatie?
Wit/doorzichtig slijm betekent meestal een voorbode van je eisprong. Dan heb je namelijk doorzichtig/dik slijm......Kan je er draden van trekken (oftewel is het plakkerig?)....dan is het je eisprong....Misschien heb je wel een ongie overgeslagen....Had ik in ronde 2......Misschien toch maar ff klussen en dan over 14 dagen weer ff afwachten (mits je tussendoor natuurlijk niet alsnog ongie wordt) Heel veel succes!
@eefje83 en aura: Klote zeg. die negatieve testen..... Hoop voor jullie dat je snel alsnog positief test (hopen jullie dat ook voor mij? hahaha!) en anders maar snel die ongie, dan weet je tenminste waar je mee af bent!) Heel veel SUCCES!
@knorretje84 Tuurlijk hoop ik dat ook voor jou! We zitten allemaal in hetzelfde schuitje hihihi. Wordt alleen spannender met de dagen. Ik ben echt eens benieuwd zeg! Vind dit echt spannend, denk maar aan 1 ding............
Heb op ong. 2 maart mijn NOD gisteren negatief getest met mat care ultra ( misschien toch iets te vroeg!) Klachten: -rare/zere buik soort ongi maar dan anders - harde buik - klein beetje zere borst -wat steekjes af en toe in mij zij -pukkels.. -zeer tandvlees- - heel onrustig slapen en dromen -voel me een beetje lui, niet echt moe maar meer dat ik nregens zin in heb - weinig eetlust en zit heel snel vol -bij vlagen een beetje een weeig/misselijk gevoel maar hoef zeker niet over te geven hoor! dat was het wel zo'n beetje! x
@anna 123: Mmmm, erg herkenbaar! Ben je al lang bezig met zwanger worden? Hoeveelste ronde is dit? Hoop voor je dat het raak is. Het duurt nog ff tot je NOD, dus zou dat even afwachten voor je weer gaat testen! Heel veel succes!
Misschien heb ik het al eens gevraagd, maar ben je al vaker zo lang overtijd geweest? Echt irritant is dat, helaas weet ik er zelf ook alles van.....Wanneer ga je weer testen? Ikzelf denk ik pas zondag of maandag, wil zo lang mogelijk wachten.....Hopelijk heb ik gewoon nog niet genoeg HCG.......We blijven positief!
oh ja dat zou natuurlijk ook kunnen ja, dat ik er 1 oversla.. Nou verdorie gisteravond overgeslagen wegens moe-heid hahahaa Nou dan ga ik hem vanavond maar aanvallen haha wie weet
Hey knorretje84, Ik ben normaal nooit zo lang overtijd. Ik ben nu sinds november gestopt met de pil en tot nu toe netjes op tijd ongesteld geworden. Ben vaker met de pil gestopt, maar ook toen nooit langer dan 2-3 dagen verschil.
Hallo, Wij zijn in november gestopt met de pil. De eerste cyclus duurde 35 dagen en sindsdien ben ik rond de 31 dagen ongesteld. Behalve nu dan. Ik ben er waarsch veel teveel mee bezig. Mijn tepelhoven zijn groter, of het valt me nu pas op. Ik heb buikpijn(spierpijn) als ik hoest of me uitrek. Ik heb een metaalsmaak en van de week een heel gevoelige buik. Verder ook af en toe hoofdpijn. Heb al 2 keer negatief getest. Wil nu een weekje wachten en dan opnieuw testen. Ben verder niet misselijk, ruik wel veel meer en heb van die snaaibuien, haha. Ik voel vanalles, maar het kan natuurlijk ook nog steeds ontpillen zijn. Hoewel ik de afgelopen maanden steeds erge pijn in borsten en buik had vaanf een week voor de ongi en nu niet. Pfff....vind het moeilijk hoor! liefs uit Brabant.
@Sesti, Zolang ik niet ongi wordt zal ik zeker blijven posten hier... Ik hoop echt dat ik over een paar dagen mijn banner mag aanpassen Dit is echt niks voor mij afwachten...... Ik ben ook benieuwd hoe het met jou verder loopt......
ohja dat wil ik nog zeggen.. knorretje.. ik slaap ook zo vreselijk slecht, veel rare dromen, veel wakker worden.. draaien in bed... bedoel jij dat ook?
@brabantse1982 Hey leuk ben ook sinds november gestopt! Ik kan me precies voorstellen hoe je je voelt, ik hoop dat je snel een positieve test hebt! Het blijft spannend
Mmm, tja het lichaam is een raar ding. Ikzelf ben in september gestopt en heb nog geen enkele cyclus "normaal" gehad......Maar idd, als het bij jouw meteen goed was, is het raar dat het nu van slag is. Misschien last van stress op dit moment, of zit je niet lekker in je vel.......Het heeft allemaal zo'n invloed.......Ik geloof daadwerkelijk dat je psychisch je ongie kan tegenhouden, je leest het zo vaak hier. Zodra meiden een week niet op het forum komen, zijn ze ineens ongesteld....... Maar goed, ik hoop voor je dat je alsnog posi test, ik duim voor je!
Het kan idd van alles zijn.....Maar laat je niet ontmoedigen door negatieve testen. Misschien maak je wel te weinig HCG aan. Je kwaaltjes zijn er wel degelijk......hopelijk heb je volgende week beter nieuws! Heel veel succes!
Heey, ja is idd spannend, ook voor jou. En jij bent al 9 dagen over tijd, wauw. Hoe langer het duurt, hoe spannender t wordt. Soms denk ik, wordt maar ongesteld, dan heb ik even rust, hihi. xxxxx uit brabant
Mmm, erg herkenbaar...... Ik zou die vent van je voor de zekerheid vanavond nog maar eens het bed mee insleuren....voor het geval dat je dus een ongie hebt overgeslagen.....En anders kan je alleen maar afwachten, hoe rot het ook is......Probeer in ieder geval je gedachte ergens anders op te richten (moet ik nodig zeggen, hahaha, heb een week vakantie en ben hier niet weg te slaan.....)......dit helpt wel het beste....... Heel veel succes!
Het vervelende is dat ik de eerste maand me helemaal gek heb gemaakt met zwanger te worden. Ik dacht al een dikke week voor mijn NOD zwanger te zijn en had ook allerlei symptomen. Bleek dus netjes mijn te hebben. Sinds die tijd heb ik me goed voorgenomen me niet meer te richten op het zwanger worden. Ben toen in januari weer netjes het geworden en nu deze maand liep ik ook al met maandverband om, helemaal met de gedachte ik word ong. En toen bleef deze weg.... De eerste paar dagen me er niet druk om gemaakt, zal wel iets later komen, maar ja hoe langer het duurt hoe meer ik me er op ga focussen. Ook vanochtend toen ik wat roze ascheiding had, dacht ik meteen, daar komt het... maar ook weer niet. Ik word hier echt onzeker van! Van mij mag de komen als ie toch moet komen....