Kan me dat helemaal voorstellen....Het is zo irritant dat wachten....Ik durf ook bijna niet naar de wc, veel te bang dat ik zie dat ik ongie ben geworden.....Maar we houden goede moed....Hopelijk testen we allebei in het weekend flink positief! Succes!
Heel herkenbaar Eefje! Wij zijn op tijd begonnen, zodat we wel " zouden zien", omdat ik er anders teveel mee bezig zou zijn. Maar ja....dat idee klopte dus niet, want ik ben er iedere maand mee bezig. Wel fijn om hier mensen te spreken die tegen hetzelfde aanlopen. Ik vind het nogal lastig om er met mijn vriend over te praten, bedoel, die voelt niet wat ik voel he xxxx uit brabant
@ EEFJE ik blijf ook zeker posten hier! ben er de hele dag mee bezig, niet echt goed, maarja onzerkheid he..
Ja hihihihi Mijn vriend leeft wel met me mee, zo af en toe. Af en toe wordt hij wel eens een beetje gek van me hihihi Maar de meeste tijd blijft hij nuchter eronder, terwijl ik bijna kan janken van onzekerheid, dan denkt hij gewoon nieuwe ronde nieuwe kansen.........Dan is zo'n forum wel fijn zeg!
knorretje en Eefje., jullie gaan het weekend weer testen lees ik.. ik ga duimen voor jullie! Zelf heb ik me voorgesteld niet te testen tot volgend weekend.. Maar of ik dat volhou is een 2e haha Vind het wel leuk om jullie ervaringen en gedachtes hierover te lezen..
Ik denk dat ik nog een paar daagjes langer afwacht...ik kan niet nog een negatieve test aan denk ik........ Maar ja aan de andere kant, t is ook wel moeilijk om me zo lang in te moeten houden
Testen jullie altijd met ochtendurine? Ik las dat als je teveel dronk dat deze test dan ook negatief kan zijn. Hebben jullie een bepaald merk? Iig duim ik mega me voor al diegene die dit weekend testen! xxxxx uit Brabant
Ik heb de laatste test met ochtendurine gedaan. Dit was eentje van de kv 2 voor 5 euro. Maar nog steeds niks....
Ik ga zondag of maandag weer testen...... Ik test met de Kruidvat testen (2 voor 5 euro)....Die worden op dit forum toch wel geprezen.....Dus tja, hopelijk geeft het nu meer geluk........ Ik test altijd met ochtendurine....Voordat ik ga slapen ga ik altijd nog plassen en dan idd 's ochtends pas weer. Dan test ik ook omdat de urine dan het meest geconcentreerd is....... We wachten af.....
hoi knorretje Wat zijn die lichtgrijze teksten onder je banner? En je komt ook uit rotterdam zie ik, ik ook
Ik hou mijn cyclus bij..... En er is voor mij gependeld (met een naald aan een touwtje).....Er zijn veel meiden op het forum die dit doen. Ik heb aan hun gevraagd wanneer zij denken dat ik zwanger ben en wat het geslacht wordt.......Vandaar. En ik kom idd uit Rotterdam. Niet van oorsprong, maar woon er nu wel....Welke wijk woon jij?
@gemina, Buiten het gevoel ongesteld te worden/zijn en af en toe een steek in me borsten, gaat het wel. ben niet echt misselijk.....En jij?
Tuurlijk kan je dat vragen.....Moet je ff kijken bij het onderwerp clubs....daar staat bij informatie: pendelen. Daar zie je een lijstje van meiden die pendelen, daar kan je dan een pb naar toe sturen met je voornaam, achternaam en geboortedatum en natuurlijk je vraag. Ze hebben het erg druk dus kan zijn dat je ff moet wachten, maar leuk is het wel....... Ik woon op dit moment in Delfshaven/Spangen.....Maar ben op zoek naar een ander huis.
meiden! Ik heb al een week lang symptomen... en al eerder een x een positieve test gehad.. Maar vandaag heb ik 5 (sorry kon het niet laten) testen gedaan en ze zijn allemaal positief Ik ben zo blij.... dus nu maar hopen dat het zich goed vast houd.. voor alle dames die nog niet zwanger zijn....het komt goed... ik dacht ook na een jaar dat het gewoon niet zou lukken en nu is het toch zo ver groetjes Charissa