Hey charissa, Welke test heb je gebruikt, je hebt toch voor je NOD al kunnen testen In ieder geval VAN HARTE GEFELICITEERD!
Hey dames Dromen kan dat ook een teken zijn. Ik droom al een nacht of 3 na elkaar, heel raar, heb dat anders nooit. Ook ben ik al heel de week moe, soms duizelig, gisteren 4 keer beginnen gloeien in gezicht en zweten. Ik had gisterenavond buikpijn en vandaag al heel de dag raar gevoel in buik, rechterkant, soms hele felle steken, soms wat minder, trekt soms naar mijn lies. Wat denken jullie? Groetjes
eehmm had er nog al wat.. het begon dat ik vond dat ik wat dikker was dan normaal.. maar niet was aangekomen.. dus ik ging een test doen... deze was positief maar de testen daarna weer allemaal negatief.. daarnaast waren al mijn ovulatie testen positief.. al lang na mn eisprong.. -steken in mn onderbuik -rommelige darmen -pijnlijke borsten -veel plassen en vandaag dus weer opnieuw getest.. en weer positief maar nu veel duidelijker streepje.. ik kon het niet geloven, dus heb er daarna nog 4 gedaan van verschillende merken.. waaronder sensitest en kruitvat testen. Groetjes, Charissa
Mmmmm, heb al die kwaaltjes ook......verder ben ik ook erg moe.....last van puisten......dus..... Maar ik beeld me maar niks in, wacht ff op zondag......mits ongie nog niet is gekomen!
Meiden die zwanger zijn hebben vaker last van blaasontsteking.....maar dat heeft met andere dingen te maken. Denk niet dat het een teken is dat je zwanger kan/zult zijn....Ik zou je er vooral voor laten behandelen, niks is vervelender dan blaasontsteking. Vermeld er wel bij dat je bezig bent voor een kleine, dan krijg je antibiotica die je gerust kunt gebruiken ook tijdens een zwangerschap.... Succes ermee!
Na een flinke traan, een reep chocola en een warme douche sta ik weer met beide benen op de grond.... Een steek in de buik en ja hoor, ONGESTELD! Op naar ronde 5, maand 7! Hoop dat de andere meer geluk hebben!
Hey Gemina, Bij mij betekende het gevoel ongesteld te moeten worden idd ongesteld te worden, ben van vanmiddig Echt balen...Maar ja, vol goede moed maar naar de volgende ronde. Het is pas de 3e ronde na de pil. Had er stiekem wel heel erg op gehoopt! Ik duim in ieder geval heel erg voor je!
meiden werd vanacht wakker omdat ik naar de wc moest en ineens blaasontsteking :S en nu is het weer weg Pfff en net een ovutest gedaan kwam een 2 streep te staan..had gelezen dat een ovutest ook hcg hormoon meet!
ja dat is juist het probleem heb gister middag een zw test gedaan maar die was negatief snap het echt niet
Hey Knorretje, mijn nod is woensdag of donderdag, maar ga maandag misschien al een testje doen. Wat spijtig voor jou zeg, hopelijk de volgende ronde. Ik zit nu in mijn 3 ronde en heb ovulatietestje gebruikt, heel tevreden van. Groetjes
Heey Knorretje en Eefje, Balen zeg, we hadden het er vanmorgen nog over! Nou, even rust en gewoon weer lekker aan de klus, volgende ronde weer een nieuwe kans! Al is dit gewoon even :x xxxxx uit Brabant
@ Sesti: afgelopen ronde had ik dat ook. Ik ben pas na 22 dagen overtijd ongesteld geworden. Ik denk dat ik gewoon een ronde overgeslagen heb of zo. Ik had al drie negatieve testen en stond op het punt om naar de huisarts te gaan... Ik hoop voor jou dat het anders is! Wij gaan nu in ieder geval met ovulatietesten aan de gang, mocht mijn lijf weer rare dingen doen dan weet ik in ieder geval wanneer het beste moment is Ik zag dat er ook een aantal weer ongesteld zijn geworden. balen meiden. Op naar de volgende ronde!
Hoihoi, Mag ik even wat vragen? Ik zie hier nogal wat symptomen voorbij komen. Zelf ben ik 1 januari met de pil gestopt en werd 34 dagen later ongi. Weet verder natuurlijk nog niet hoe m`n cyclus is, maar we zijn druk aan het klussen Nou heb ik al een paar dagen last van de volgende symptomen; -steken in m`n onderbuik -rommelige darmen -af en toe steekjes in m`n borsten -en vooral heel erg moe! Ik weet dus niet precies wanneer mijn NOD zal zijn, maar zal dit een goed teken zijn? Ik hoop het echt! Liefs.