o ja en ben nog vergeten te vertellen dat ik ook regelmatig een onverklaarbaar gevoel onderin m`n buik heb. Het is geen pijn, maar of ik het nou moet omschrijven als een 'zenuwachtiggevoel'...
hoi amy dat zenuwachtig gevoel heb ik ook, dat trok laatst helemaal naar mn hand heb je verder geen ongibuikpijn ofzo nu? spannend meid wachten op het wachtbankje
Ja het wachtbankje hihi... Nee ongipijn nog niet, af en toe wat onrustig gevoel in m`n buik. Maar moet zeggen dat ik met m`n laatste ongi ook helemaal geen buikpijn heb gehad. Het was er opeens... We wachten af
Hoop niet dat het veel is, want dan zou er nog wat hoop zijn, toch? Ik probeer er ff wat positiefs van te maken
nee het was gewoon een vlek maar bij het plassen niks...en het boelt nu net alsof ik mn buik niet kan inhouden dat ik hem echt moet uitzetten opgeblazen ofzo..:S ik weet niet..
Ik heb ook een vraag, beetje een rare misschien...ik schijn sinds een week verschrikkelijk te tandenknarsen in mijn slaap! Herkent iemand dit? Ook heb ik erg last van 'zware' gevoelige borsten, wat ik normaal nooit heb. Voel ze de hele dag zitten zeg maar! En ik heb krampjes/steken in mijn onderbuik...Ik moet nog 5 dagen tot NOD, maar vroeg me af of iemand dit herkende?
Heey allemaal, Ik heb vanochtend getest met clearblue, nu krijg ik een heel licht vertikaal streepje, tegenover een vette horizontale streep. Vrtikaal is echt heel licht, is ie wel negatief he? xxxx uit Brabant
getest en 2e steepje in zicht. even ander dagen nog voor de zekerheid testen! want ben bang dat er iets mis is met de test
Hey hi Wil je niet te enthousiast maken, maar volgens mij is een kruis een goed teken hoor. Misschien is ie licht omdat er nog te weinig hcg is? Je zou over 2 a 3 dagen nog eens kunnen testen... Succes meis!
hier ook helaas niet zwanger ben dinsdag ongesteld geworden is gelukkig nu bijna alweer over. dus de aankomende dagen/ weken gaan we er gewoon weer voor flink klussen dus liefs carien
Hoi! Voor mij is het nog 5 dagen wachten tot ik mag testen! Weet niet of ik het volhou dus misschien wordt het toch eerder dat ik een poging waag! Klachten tot nu toe zijn er eigenlijk niet zoveel. Wel enorme gevoelige,zware borsten (dat herken ik dus wel Bebek). Vooral aan de buitenkanten is het pijnlijk. Een warme onderbuik met af en toe steekjes, licht ongi-gevoel en af en toe alsof ik naar de wc moet terwijl ik niet moet...? Verder ben ik niet moe of misselijk ofzo. We zullen het zien! Meiden die dit weekend gaan testen: succes!
Hoi! Ik heb nog 6 dagen te gaan voor ik kan testen. Ik heb best veel klachten die ik normaal nooit heb voor dat ik ongesteld moet worden. Normaal heb ik alleen klachten tijdens mijn menstruatie. Mijn klachten zijn: -buikpijn voelt als spierpijn en trekt door naar mijn rug, in mijn rug voel ik dan af en toe steken. zelfs tijdens naar de wc gaan voelt het erg beurs, ook tijdens vrijen. Had vorige week erg opgezette buik en behoorlijk winderig, schaam me diep . Dat is gelukkig niet meer zo erg. - mijn temperatuur is normaal 36,1 nu al een paar dagen 37! Kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo'n hoge temp heb gehad. Ik heb wel eerder paar dagen voor menst. getest maar dan zit ik altijd rond de 36,4 -Ik heb het vaak koud, kan dikke sokken en dikke truien aantrekken duurt enorm lang voor ik weer een beetje op temp. ben. Vooral mijn voeten, net ijsklompjes. -misselijk vooral 'savonds, moet dan wat eten anders voelt het alsof ik van mijn stokkie ga. -emotioneel, hihih zat gewoon te huilen terwijl ik alle voorgaande berichtjes zat te lezen. -ik vind sigaretten rook altijd al vies maar ging gisteren gewoon bijna over mijn nek, daar heb ik normaal geen last van. Ruik meer, zeg tegen mijn vriend wat hangt er een rare lucht, dan moet hij erg zijn best doen en dan ruikt hij het ook. erg raar! -zere borsten, aan de zijkanten zeg maar de klieren. Tepels gevoelig maar niet pijnlijk. hmmm wel erg lange lijst Ga volgende week testen. Heb al 2 testen gedaan maar was veel te vroeg. Kreeg na een uur pas een kruisje.