allerlei symptomen...getest of niet? zo ja uitslag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gimena, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien1

jolien1 Lid

4 apr 2008
    58
    0
    0
    Verzorgende
    Overmere
    Hey dames

Ik had hier deze week ook wat opgeschreven. Ik heb daarjuist een testje gedaan van kruidvat en er kwam een heel dun streepje op. Heb wel al veel gedronken vandaag, heb de voorbije maanden al dikwijls getest en er is nooit een fijn streepje op geweest. Heb ook buikpijn, gloeien en steken, druk, had dat bij mijn dochter ook. Ik test maandag terug met ochtendurine

Spannend

Heitjekarweitje: mijn onderbuik gloeit ook zo vanbinnen en steekjes en druk gevoel, heb dat al van donderdagavond. Goed teken hoor, ik had dat van mijn dochter ook.

Groetjes

2. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hi Jolien1,

Zal zeker voor je duimen hoor :D

SUCCES!

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

@ gimena

meid wat ontzettend spannend :D ik duim voor jullie allemaal :D

4. gimena

gimena Niet meer actief

en heb je getest al? :oops: :(:

5. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nee ik durf niet hihi
    het is mn laatste test. heb wel nieuwe besteld. maar weet jij misschien hoeveel dagen je nu nog kan proberen te testen? of had ik nu al lang een vette 2e streep moeten hebben?

xxxx

6. gimena

gimena Niet meer actief

toen ik zwanger was van me miskraam.
    had ik pas op me 12 dag een licht positief.
    waarschijnlijk maak ik dat minder makkelijk aan! :(
    meschien door het roken ?
    ik weet niet.

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hm daar zit wel wat in..nou ik moet denk maar even afwachten met testen.. snap alleen niet waarom een ovu test positief is:S? als het vol kan houden wacht ik tot maandag en anders test ik zo meteen hahaha!
    en jij morgen ochtend weer lees ik:D spannenddddd meid :D

8. gimena

gimena Niet meer actief

smorgens een test gedaan.
    en dacht de helle tijd dat ik een lijntje zag zei tegen me vriend kijk jij ma hoor.en hij zag het zelfde :D
    op 2 testjes zag ik het het zelfde :D
    dus wel spanned ma ben best wel bang eigelijk dat het weer mis gaat :(

9. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Nou zeg... voel ik me al 1,5 week raar, met allerlei klachtjes , gister zelfs een paar uur kotsmisselijk... komt mijn NOD dichterbij..voel ik me prima! Is dat nou niet balen?! :(
    Ik heb afgelopen week al een paar keer getest en steeds negatief natuurlijk (hopelijk veel te vroeg getest..) Maar nou ik eigenlijk voorzichtig aan een test er tegenaan mag gooien durf ik niet meer! hihi Ik heb nou opeens zoiets van ik wacht wel gewoon af of ik ongi ga worden..
    pffffffff wat is dit allemaal vermoeiend zeg!

x

10. gimena

gimena Niet meer actief

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Mischien brengt het hoop dat mijn zus pas positief teste toen ze 3 weken overtijd was en ik zelf pas positief testen op 12.2 week zwangerschap!

Geef de hoop niet op.
    Geen bloed is moed

12. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

dat meen je? :D wat super en wanneer test je nu morgen ochtend ook nog een keer?

ik hoop het voor je meid:D

13. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik test morgenochtend nog 1 keer, en dan stop ik ermee hoor. Pfff...maar eigenlijk heb ik de hoop nu wel opgegeven. 1 keer posi, daarna nega, dan lijkt het me wel duidelijk.
    Rest van jullie, good luck!
    xxx
    uit Brabant

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    :confused: oke!
    Kan eigeniljk niet wachten om te testen maar weet dat je het beter niet kan doen voor je NOD.
    Wat spannend dat je al een licht streepje had! Hoop dat ie met een paar daagjes donkerder is!

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai allemaal.

Vanmorgen een testje van sensitest gedaan (3 dagen voor nod) die je 4 dagen voor nod kan doen en die was negatief. Zag wel iets van een streepje, maar die was niet roze dus dat moet wel een indrooglijntje zijn. Ben ook echt down omdat ik denk dat ik ongi ga worden. Heb altijd 2 dagen voor ongi hele erge nek en hoofdpijn, maar vorige maand ineens niet dus daar vertrouw ik ook niet meer op. Wel zakte mn temp al 3 keer de dag voor ik ongi werd, dus overmorgen weet ik waarschijnlijk genoeg...Voel me niet zwanger dus dan zal ik t niet zijn. Helaas.

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Hey meid,

ik heb ook eerst posi getest en daarna weer nega..:( ik snap er ook niks meer van hoor..pfff
    jij test morgen ochtend nog een keer?

17. gimena

gimena Niet meer actief

jah ik denk dat ik morge ochtend test :D

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hihi spannend hier:Djahajah ik vlieg heen en weer!
    oja en duimen natuurlijk:D!

19. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

haha ja allemaal spanning hier:)

20. gimena

gimena Niet meer actief

zeer spanned ;) :oops: :)

Deel Deze Pagina