Hey dames Ik had hier deze week ook wat opgeschreven. Ik heb daarjuist een testje gedaan van kruidvat en er kwam een heel dun streepje op. Heb wel al veel gedronken vandaag, heb de voorbije maanden al dikwijls getest en er is nooit een fijn streepje op geweest. Heb ook buikpijn, gloeien en steken, druk, had dat bij mijn dochter ook. Ik test maandag terug met ochtendurine Spannend Heitjekarweitje: mijn onderbuik gloeit ook zo vanbinnen en steekjes en druk gevoel, heb dat al van donderdagavond. Goed teken hoor, ik had dat van mijn dochter ook. Groetjes
nee ik durf niet hihi het is mn laatste test. heb wel nieuwe besteld. maar weet jij misschien hoeveel dagen je nu nog kan proberen te testen? of had ik nu al lang een vette 2e streep moeten hebben? xxxx
toen ik zwanger was van me miskraam. had ik pas op me 12 dag een licht positief. waarschijnlijk maak ik dat minder makkelijk aan! meschien door het roken ? ik weet niet.
hm daar zit wel wat in..nou ik moet denk maar even afwachten met testen.. snap alleen niet waarom een ovu test positief is:S? als het vol kan houden wacht ik tot maandag en anders test ik zo meteen hahaha! en jij morgen ochtend weer lees ik spannenddddd meid
smorgens een test gedaan. en dacht de helle tijd dat ik een lijntje zag zei tegen me vriend kijk jij ma hoor.en hij zag het zelfde op 2 testjes zag ik het het zelfde dus wel spanned ma ben best wel bang eigelijk dat het weer mis gaat
Nou zeg... voel ik me al 1,5 week raar, met allerlei klachtjes , gister zelfs een paar uur kotsmisselijk... komt mijn NOD dichterbij..voel ik me prima! Is dat nou niet balen?! Ik heb afgelopen week al een paar keer getest en steeds negatief natuurlijk (hopelijk veel te vroeg getest..) Maar nou ik eigenlijk voorzichtig aan een test er tegenaan mag gooien durf ik niet meer! hihi Ik heb nou opeens zoiets van ik wacht wel gewoon af of ik ongi ga worden.. pffffffff wat is dit allemaal vermoeiend zeg! x
Mischien brengt het hoop dat mijn zus pas positief teste toen ze 3 weken overtijd was en ik zelf pas positief testen op 12.2 week zwangerschap! Geef de hoop niet op. Geen bloed is moed
dat meen je? wat super en wanneer test je nu morgen ochtend ook nog een keer? ik hoop het voor je meid
Ik test morgenochtend nog 1 keer, en dan stop ik ermee hoor. Pfff...maar eigenlijk heb ik de hoop nu wel opgegeven. 1 keer posi, daarna nega, dan lijkt het me wel duidelijk. Rest van jullie, good luck! xxx uit Brabant
oke! Kan eigeniljk niet wachten om te testen maar weet dat je het beter niet kan doen voor je NOD. Wat spannend dat je al een licht streepje had! Hoop dat ie met een paar daagjes donkerder is!
Hai allemaal. Vanmorgen een testje van sensitest gedaan (3 dagen voor nod) die je 4 dagen voor nod kan doen en die was negatief. Zag wel iets van een streepje, maar die was niet roze dus dat moet wel een indrooglijntje zijn. Ben ook echt down omdat ik denk dat ik ongi ga worden. Heb altijd 2 dagen voor ongi hele erge nek en hoofdpijn, maar vorige maand ineens niet dus daar vertrouw ik ook niet meer op. Wel zakte mn temp al 3 keer de dag voor ik ongi werd, dus overmorgen weet ik waarschijnlijk genoeg...Voel me niet zwanger dus dan zal ik t niet zijn. Helaas.
Hey meid, ik heb ook eerst posi getest en daarna weer nega.. ik snap er ook niks meer van hoor..pfff jij test morgen ochtend nog een keer?