gefeicieetrd meid!maar dan was je ook ruim overtijd!\?toch?dan is het wachten beloond!geniet er van meid!
hallo. ik ben 2dagen overtijd ik heb alleen last van lichte buik krampen verder niks heb nog niet getest want ik denk namelijk dat ik ongi moet worden. x
En hebben de andere dames die vanmorgen zouden testen al getest? GEFELICITEERD sesti! Het kan dus echt, zo lang overtijd zijn en dan pas posi testen. Welke symptomen had je voor en na je nod? Liefs
He GEFELICITEERD..... Is het wachten toch eindelijk beloond.... Geniet er maar lekker van.....Deze maand is het goed raak hier op het forum, hopelijk mag ik me volgende maand bij de zwangere voegen! Liefs...
Dank jullie wel! @ Lotte Ja het kan dus echt, de 1e dag van mijn laatste ongi van 5 jan. ( gestopt met de pil). Dus hoe ver ik nu ben weet ik echt niet. ALs je rekent vanaf je laatste ongi ben ik al 8 weken ofzo, maar denk niet dat het zo is want ik teste vorige week nog negatief. Strakjes maar een afspraak maken bij de VK.. Mijn klachten waren: - misselijk ( vlagen) - heel veel last van mn darmen - slecht slapen / dromen / vaak wakker worden - chagerijnig / weinig kunnen hebben van mensen - vet haar Succes allemaal in jullie komende ronde!
Ik heb zelf ook het idee dat ik nu zwanger ben. Ik heb de laatste 4 dagen last van slecht slapen misselijk gevoel vooral snachts. En erg emotioneel bij liedjes en bij mijn 6 MAAND oude zoontje. Eigenlijk zit ik er nu niet bepaald op te wachten om zwanger te raken. Ik slik alweer een tijdje de pil en tjah je zou toch verwachten dat je dan wel veilig bent. Vanmiddag haal ik toch maar even een zwangerschapstest en dan zien we wel..ben wel erg bang. Liefs mij
Heey gefeliciteerd! Ik heb zondagochtend weer nega getest, dus dan zal het wel zo zijn, helaas. Voel me ook wel weer normaal, al deden mn borsten heel pijn zaterdag en zondag, dikke ballen aan de zijkanten. Maar nog steeds niet ongi, pffff.... Ook misselijk geweest, maar nu ook nie meer. Ik zie t wel, en als t eind deze week nog nie ongi is, dan ga k ff naar de huisarts. xxxx uit Brabant
Vanmiddag getest...en daarna nog maar een keer want ik kan het bijna niet geloven.....IK BEN ZWANGER! Ik had last van mn buik. zodat ik dacht dat ik ongesteld moest worden. Maar ook pijnlijke borsten....nu begrijp ik waarom. Pfff ik heb een soort zenuwachtigheid over me heen waar ik helemaal gek van wordt!
@ Lotte Ja het kan dus echt, de 1e dag van mijn laatste ongi van 5 jan. ( gestopt met de pil). Ow, je was pas net gestopt met de pil, jeetje wat een mazzel zeg! Maar dan telt t eigenlijk niet dat je pas zo laat overtijd positief hebt getest. Je kan dan namelijk niet weten wanneer je ei was en misschien ben je dus pas net overtijd. Snap ie? Wel jammer voor mij haha. Heb namelijk vanmorgen getest met een test die je 4 dagen voor nod kan doen (omdat temp nog niet gedaald was, normaal 1 dag voor ongi), maar was negatief. Dus ik moet weer bijna naar de volgende maand helaas