hoop t niet voor je, vind t fijn om iemand mee te hebben, maar gun het je wel dat je lekker zwanger bent! Heb je ook getest met een test die je voor nod kan doen? Anders zegt t namelijk nog niks, dan kan je nog zwanger zijn
Maar in je andere berichtje staat dat je een streep had. Je had m dan wel te ver ondergedompeld, maar misschien zegt dat niks. Zou eerst nog keer testen! Jij blijft lekker in deze maand hihi
maar een digitale is toch beter als een streep test.. stond echt heel duidelijk niet zwanger.. Dus ga gewoon met je mee
maar er stond toch 4 dagen voor nod? ga der dus vanuit dat dat ding klopte en ik 2 x een andere test verklote..
hmm, ik had ook cb digitaal vorige maand, maar die mocht je toch echt pas vanaf je nod doen. Maar ja, we zullen zien. Ik denk dat je hier blijft en ik je hier achterlaat hihi
er is een nieuwe digi op de markt he.die kun je idd 4dagen voor NOD doen.die gefet ook aan hoelang je zwanger bent. die andere kan je eigenlijk pas op je NOD doen
dat zeght nog niks meid.sommige testen pas na een week overtijd positief!ook met gevoelige.het is heel verschillend qua lichaam!de een maakt snel hcg aan de andere niet.het is toch echt afwachten. succes
Misschien een tip; die roze test van de etos ( die je 10 dagen na gemeenschap) al kan doen gaf negatief aan. En de 2 voor 5 van de kruidvat gaf 3 dagen later postief aan ( tot 3 testen toe). En ik lees het vaker, de 2 voor 5 van kruidvat zijn echt goed en duidelijk!
gimena meid.spannend voor jouw! hier gaat het iets minder heb waarschijnlijk een keelontsteking te pakken.kan helaas pas morgen te recht. maar me keel gaatiets beter als ik een para in neem.maar wil er niet teveel van nemen.me nek zit vast en heb koorts,dus kan beter. dus lekker uitzieken maar. hoe is het nu met jouw voel je al meer? liefs