allerlei symptomen...getest of niet? zo ja uitslag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gimena, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
  2. gimena

gimena Niet meer actief

dank je wel :D

3. lynn83

lynn83 Lid

9 dec 2008
    73
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Hoi allemaal,

Ik ga woensdag een testje doen. Dan ben ik een week overtijd spannend! Ik wilde eigenlijk al eerder testen maar vorige maand was ik ook overtijd en niet zwanger dus nu wacht ik ff wat langer!

Mijn symptonen zijn
    rillerig / koud
    rugpijn
    hoofdpijn
    bij sommige maaltijden snel een vol gevoel dit heb ik normaal gesproken nooit
    misselijk in de avond

Hoop dat mijn test woensdag POSITIEF is en voor alle meiden die gaan testen hoop ik ook op vette positieve test

Liefs Lynn

4. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Hey meiden.

Hier is mijn lijstje!

- 's avonds misselijk
    - koud
    - steken in mn onderbuik
    - kleine pukkeltjes op mn rug [heb ik anders nooit]

Heb net getest maar zonder resultaat :-[

gemma

5. chrisss

chrisss Lid

30 jan 2009
    31
    0
    0
    he dames ik hoop dat jullie allemaal positief testen
    :thumup: en gemma als hij nu negatief is kan hij nog positief worden
    volgens mijn huisarts
    ik duim voor jullie en natuurlijk ook voor me zelf

6. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

He meiden!

Ik had 30 januari mijn NOD, maar ben nog steeds niet ongi geworden. Ik heb inmiddels al drie testen gedaan, maar alledrie negatief. En nu durf ik niet meer te testen...
    Mijn klachten:
    - onderbuik krampen
    - afscheiding
    - gevoelige borsten (net als mama van Jordy niet van mijn tepels)
    - snel het idee dat ik vol zit
    Het vervelende is dat ik altijd gevoelige borsten heb, dus daar kan ik weinig uit afleiden. Afscheiding heb ik nog nooit gehad en de krampen heb ik normaal altijd op de eerste en tweede dag dat ik ongi ben. Alleen is het nu veel minder en ebt het weer weg..

Ik heb met mezelf afgesproken dat ik volgende week nog een keer test (de laatste keer was vorige week dinsdag) en als die ook negatief is ga ik naar de huisarts.

Ik wist trouwens niet dat het koud hebben ook een zwangerschapskwaal is. Ik heb daar altijd last van, dus kan ik nu niet echt als 'teken' zien :) .

Chriss: wel goed dat je naar de huisarts bent geweest. Ik hoop op een goede afloop voor je!

Nou, succes iedereen met testen en afwachten!

7. chrisss

chrisss Lid

30 jan 2009
    31
    0
    0
    bloemetje83

de reden bij mij is dat ik ook steeds flauw viel,dus mijn vriend zei dat ik heen moest ,hij is wel samen met me heen geweest hoor,ben niet zo'n held
    ik zo ook even naar de huisarts gaan.ben je normaal altijd wel optijd en heb je een normale cyclus!want dat heb ik dus wel
    ik had een lieve huisarts dus dat hoop ik ook voor jou
    veel liefs chrisss

8. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Chrisss:

Jeetje, ja als je steeds flauw valt lijkt het me inderdaad verstandig langs te gaan bij de huisarts...

ik heb normaal een hele regelmatige cyclus. Ik hou het al een jaar of twee bij en meestal is het tussen de 27 en 31 dagen. Met soms een paar uitschieters naar 35 dagen, maar daar zit ik nu dus al behoorlijk overheen. We proberen sinds drie maanden zwanger te worden en de eerste twee maanden had ik netjes een cyclus van 27 dagen. Nu zit ik dus op dag 44...

9. sammie2002

sammie2002 Actief lid

16 feb 2009
    107
    0
    16
    Hallo meiden,

Ik zal me even voorstellen,ik ben een vrouw van 34 en net als jullie probeer ik zwanger te raken.Ik zal kort vertellen hoe t tot nu toe is verlopen en hoop dat jullie misschien antwoorden en of tips voor me hebben want op dit moment is alles een groot vraagteken.

Op 15jan gestopt met de pil,
    18jan ongesteld geworden,
    in de week van 2feb erge buikpijn,krampen,hooftpijn en soms misselijk,
    14feb zat ik op 28 dagen niet ongesteld dus test gedaan negatief,
    en vanaf gister ongelooflijke lage rugpijn maar geen ongesteldheidklachten

Ik weet ook wel we zitten nog maar in ronde een maar ik voel me echt rot(ontpillen)ik heb nu ook zoiets van als dat het is laat ik dan ongesteld worden dan weet ik waar ik aan toe ben maar in mijn omgeving en ook wat ik hier lees kan het ook duiden op een zwangerschap

Hebben jullie raad?
    Verder wil ik iedereen hier heel veel sterkte en succes toewensen en hopen op een zwangerschap!

10. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

@ chris ben je al naar de ha geweest meid?

11. gimena

gimena Niet meer actief

even op dit moment afwachten!
    je lichaam krijgt eigelijk een klap dat die de hormone mis!
    (net als je een zware roker heb..en dan het pakje sigareten afpakt :) :p ) zo iets moet je het meej vergelijk!
    stel dat je echt denk dat het op een zwangerschap gaat lopen wag dan een testje zou ik zeggen.
    xxx

12. lynn83

lynn83 Lid

9 dec 2008
    73
    0
    0
    hé meiden

ik kon het toch niet laten en heb toch een testje gedaan. Ik heb er dit keer 1 van de kruidvat gehaald en het zijn echt twee duidelijke strepen maar eigenlijk kan ik het nog niet zo geloven.
    Ik heb al wel gejankt en gelachen...
    dus dan denk ik dat zegt genoeg maar toch kan ik er nog niet helemaal bij met mijn gedachten.
    Ik heb hiervoor altijd CB gebruikt en die gaven altijd negatief aan. Dus ben bang dat hij vals is.
    Zal ik dan na bijna een jaar proberen zwanger te worden het nu echt zijn?

De streep kwam al gelijk heel duidelijk in beeld.

Wie helpt mij
    xxx Lynnn

13. gimena

gimena Niet meer actief

ze zeggen streepje is streepje dus zwanger!
    zou je meschien een fotoje in je album kunnen zetten kunnen we het ook zie!
    ik weet hoe het is om lang bezig te zijn voor een kleine!
    en dan in eens zo test in je handen te hebben huilend belde ik me vriend op.
    maja dat is helaas in een mk uit gelopen!
    dus ben nu weer een ronde verder en nu afwachten dan ma :D

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

de kv test van 2 voor 5 euro is goed hoor :) heb 5 dagen voor nod positief getest.. zie album

dus gefeliciteerd :D

De kv geeft echt geen indrooglijntjes hoor (die van 2 voor 5 euro dan) die plustesten van de kruidvat vind ik niet goed en de plustesten van CB ook niet ..

je kan ook de CB digitaal met conceptieindicator doen, die kan al 4 dagen voor NOD, die was bij mij ook 4 dagen voor NOD positief

liefs daantje

15. chrisss

chrisss Lid

30 jan 2009
    31
    0
    0
    ja ik moet morgen mijn urine heen brengen dus spannend
    hij zei dat het veel van een zwangerschap weg heeft,

he lynn gefeliciteerd meid echt top!
    ik hoop dat de meiden inclusief mijzelf hahaha straks ook mogen zeggen we zijn ZWANGER!

16. lynn83

lynn83 Lid

9 dec 2008
    73
    0
    0
    Ik heb een foto van de test gedaan..
    sorry hij is niet zo heel erg duidelijk maar dat lukte niet zo goed!

Ik test normaal gesproken als ik overtijd ben altijd s'ochtends nu was het ook mijn bedoeling om woensdagochtend te testen maar ik kon me niet inhouden vannmiddag bij de kruidvat. Ik vond het alleen zo raar dat beide lijntje na 1 minuut al zo goed zichtbaar waren.

Nou kijk erna en oordeel zelf.
    Ik had net mijn man aan de lijn heb nog niks gezegd was wel moeilijk maar hij zat met allemaal andere collega's

doei x Lynn

17. Teigertje6

Teigertje6 Actief lid

1 sep 2008
    229
    0
    0
    je test liegt er niet om Lynn...van harte gefeliciteerd...je bent echt zwanger.
    Geniet er lekker van.

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

lieve schat daar zie ik toch echt een dikke streep

19. lynn83

lynn83 Lid

9 dec 2008
    73
    0
    0
    Dank voor jullie snelle reacties!
    Ik kan het zelf alleen nog niet erg geloven. Moet eigenlijk gaan eten koken maar ik heb echt geen bal zin

20. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

GEFELCICITEERD :D

Deel Deze Pagina