allerlei symptomen...getest of niet? zo ja uitslag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gimena, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Die kruidvat heb ik ook thuis. Hoop ook dat iedereen snel zwanger is! :D

2. gimena

gimena Niet meer actief

hahah hoop dat ik werk :D
    ik ben even plat heb hardstikke moe

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nou dames ik raakte net mn tepel aan. kon wel door de grond zakken :S hartstikke zeur doet het maar aan 1 kant:S en zonet kon ik wel door de grondzakken van de buikpijn. ik weet niet zo goed wat ik ermee moet hoor...heb nog geen normale ongi gehad.

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hoelang was je laatse ongi dan?meis.of is je ei vroger?dta kan ook.
    of anders toch maar voor de zekerheid testje doen?

5. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

die was 1 dag :confused: daarna wel wat vlekjes maar niet dat je het echt ongi kunt noemen
    mijn ei heb ik de laatste keer 2 dagen vroeger gehad.
    heb na mn ongi een ovutest gedaan die was licht positief en daarvoor ook een zw test heeeel licht positief en nu zijn de testen negatief is alweer een week geleden dat ik heb getest maar ik denk dat als ik test mezelf gek maak...vind het zo raar dat ik nou ineens een zere tepel heb.
    kan het zijn dat het hcg hormoon misschien wat langer duurt als het wel zo is?

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dan zouden je testen nog positief moeten zijn denk ik meid.mss heb je je ei dit keer nog eerder.het kan allemaal meid.vervelend he die onzekerheid!
    ik duim voor je meid

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

lief van je meid :D

jaaa zo ontzettend frustrerend! pff af en toe wordt je er echt gek van haha!

ja ik dacht ook dat ie dan wel steeds een beter zichtbaar streepje zou geven maar nee...we wachten wel weer hihi

8. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hey meiden..na een miskraam van vorige maand ben ik nu weer Zwanger,vet positieve ovutest en zwangerschapstest.Heb hele zere borsten..en veel plassen verder niks.Dacht dat het niet zo was maar was overtijd en nu toch.Ben blij maar ook heel bang en onzeker.Het rare nu is de vorige keer was ik al een week na de innesteling misselijk nu niks.Hoop dat het nu allemaal wel goed gaat.Maar wat een voorrecht zo snel weer..dat wou ik even kwijt.Ik hoop voor iedereen snel goed nieuws.Heitje hoe is het met jou meis?

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wat fijn voor je Faye! Dat kan het verdiet wel een beetje verzachten van de MK. Heb wel vaker gehoord dat vrouwen na een MK meer vruchtbaar zijn, dus een hogere kans hebben om snel weer zwanger te worden.
    Probeer ervan te genieten....

10. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @ Colloo idd meis..dat klopt wel.Maar je voelt je nu veel gereserveerder..zo van nou eerst maar eens een echo en een paar weken aanzien..De angst zit er wel goed in.maar verder wil ik dankbaar zijn voor dit geluk.Ronde 2 voor jou?

11. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @ Colloo idd meis..dat klopt wel.Maar je voelt je nu veel gereserveerder..zo van nou eerst maar eens een echo en een paar weken aanzien..De angst zit er wel goed in.maar verder wil ik dankbaar zijn voor dit geluk.Ronde 2 voor jou?

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    faye, ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Maar mijn schoonzus heeft bij haar derde kindje, twee miskramen gehad en heeft daarna ongeveer 9 maanden in spanning gezeten en heeft daardoor helemaal niet van haar zwangerschap kunnen genieten. Dat was wel erg jammer...

En ja, ronde twee pas voor mij. Maar ik voel me gesterkt door allerlei berichten van dames bij wie het in de eerste of tweede ronde al raak was. Daar ga ik natuurlijk ook voor! Ben veel te ongeduldig...

Ben jij lang bezig geweest?

13. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Ik kon niet langer wachten... Ik weet het het was veel te vroeg, maar ik heb zulke gekke dingen:
    NOrmaal gesproken week voor mijn menstratie mag je niet eens naar mijn borsten wijzen zo zeer doen ze. Nu dus helemaal niet. Ik ben giga misselijk, als ik wat eet is het over.... Mijn buik voelt raar, kan het niet omschrijven, en last van krampjes (kan ook mijn aankomende ongesteldheid zijn natuurlijk).

Dus net een test gekocht. Helaas, negatief... had het wel een leuk cadeautje gevonden op deze dag.. precies 6 maanden getrouwd....

We wachten nog even een weekje af.

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ben gister ochtend meteen ongi geworden. Gevoel klopte dus weer. Op naar volgende ronde. Hoop voor jullie dat het raak blijft of raak is!

15. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    hmmm, jammer joh!
    Ik duim voor allen die dit weekend testen, zet m op!
    xxxxx
    uit Brabant

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Je hebt 6 dagen voor nod getest, dus niet zo gek dat ie nega is. Ondertussen nog een gevoelige test gedaan? Misschien ben je alsnog zwanger. Luister naar je gevoel ;)

17. gimena

gimena Niet meer actief

heb een zeer positief gevoel deze maand lekker afwachten of het ook zo zal zijn :D

Deel Deze Pagina