Haay, @ sammie: Echt raad heb ik niet voor je. Het blijft afwachten. We zijn nu met onze 3de kindje bezig en het blijft elke keer weer spannend, het is net alsof het weer de 1ste keer is. Dan denk ik bij mijzelf, waarom ben ik nu zo zenuwachtig, ik heb dit al 2x eerder gehad... Vooral het afwachten of je nu wel of niet zwanger bent is zooo zenuwslopend.. Wat je kunt doen is aan de linkerkant van deze pagina een cyclus banner maken, dan kun je zien wanneer de beste tijd is om te testen,,, groetjes gemma en aan de rest van de meiden VEEL SUCCES!
Meiden, Ik ben stout geweest en vanmorgen al getest. Mijn temp was weer omhoog gegaan, hetzelfde is hij nu als toen ik zwanger was van de jongste. In het begin zag ik niks, maar toen ik later nog eens keek zag ik een hele kleine verkleuring. Nog niet roze, maar je ziet als je goed kijkt wel iets staan. Hij is nog niet met de foto vast te leggen. De vorige keer toen ik deze testen gebruikte (vorige maand) kwam er niks van een verkleuring te staan. Dus heb wel een beetje hoop.
MamavanJordy, Ik zal voor je duimen!hopelijk heb je goed nieuws te melden....... Een streep is een steep is een streep hoe licht tie ook is! x
he dames, ben zo boos en verdrietig,ik heb me vanmorgen gehaast om mijn urine naar de huisarts te brengen omdat hij dat vroeg,kom ik thuis belt de assistente op met de mededeling dat ze mijn urine heeft weg gegooit,en of ik thuis geen zelf test kon doen want ik moest daar ook betalen,ik zei dus dat de huisarts zei dat ik die test moets doen en dat het niet vanuit mijzelf kwam,maar wil wel betalen hoor.volgens mij dacht ze dat ik die test gewoon gratis wou doen. ik was zo boos dat ik gewoon moest janken,dit ook omdat ik denk dat ik zwanger ben ik voel dat gewoon en ben al goed overtijd ben nu zo onzeker,ook omdat ik net een test heb gedaan niet met ochtend urine,en die gaf negatief aan,ik baal zo ik ben zo aan het janken,mijn zoontje heeft vakantie nu en word volgende week al 5 jaar en ik denk wel eensis het dan niet gegunt om een broertje of zusje te krijgen voor hem.de leefdtijds verschil wordt steeds groter. ben zo boos en verdrietig,waar komt het overtijd dan vandaan en misselijk en koppijn en duizelig enz ik weet het niet meer. sorry ik moest even mijn ei kwijt,kan moeilijk mijn vriend op zijn werk bellen of tegen mijn zoontje zeggen van waarom is mama niet zwanger! hebben meer mensen gehad dat ze overtijd waren en pas veel later konden testen! groetjes een onzekere chrisss!
Ik had mijn NOD op Valentijnsdag. Heb die ochtend een test gedaan en die was negatief. Gisteren en vandaag nog een gedaan en ook negatief. Heb verder eigenlijk geen ongesteldheids buikpijn, had ik vorige week wel even en halve dag. Net een boterham gegeten maar dat gaat niet van harte. 's Avonds koud, vage misselijkheid en overdag word ik overvallen door de slaap. Beetje opgeblazen buik en ik kan niet op een stoel zitten om mijn veters te strikken, is er net of er wat in de weg zit en het doet dan zeer. Ik test het weekend wel weer als ongi voor die tijd niet komt. Inge
@Booboo22; wat waren jouw symptomen? Ik weet intussen niet meer wat ik ervan moet denken, geen ongi, negatieve testen. Heb net nog wel evenmijn temperatuur opgemeten en die was nog steeds 37,4 graden. Normaal heb ik 37 of 37.1 Kan niet anders doen dan wachten, denk niet dat mijn huisarts al op mij zit te wachten. Inge
het zelde hier! mijn syptonen misselijk, droge ogen ben al een paar keer van mijn stokje gegaan.koppijn,janken,krampen ongi gevoel ,witte afscheiding,opgeblazen gevoel en druk op mijn blaas en ook druk richting mijn anus
eentje van kruidvat met een pipetje! moest vier druppeltje urine er in doen en ik heb gelezen dat die van kruidvat toch goed moesten zijn.al hoewel ik nu hoop dat ik de verkeerde test heb
hmm dat zijn wel de gevoelige testen.. maar het kan altijd dat je gewoon stuk later positief test.. op ons gedeelte van forum zijn er.. die echt pas dikke week na NOD vaag posi testte voor 1e keer. jouw symptomen komen me nl zo bekend voor.. met name die witte afscheiding meis, ik hoop voor je dat je gewoon een late positieve tester bent *knuf*
Hey chriss: Moet ff kwijt dat ik het geen stijl vindt van de assistente, ik zou uit mijn vel gesprongen zijn! Ga je nog een test doen bij de huisarts? Ik zal voor je duimen in ieder geval! Sterkte meid gemma
@ Chriss: Als je alsnog de test bij de huisarts mag doen, zou ik wel zeggen van nu wil ik hem gratis!
heey dames. jeetje Chriss: wat heftig zeg pff. ik heb sinds smorgens steeds heviger krampen. voel het nu goed aan me linkderkant. van wel janken doet echt heel pijn. wat dat is i dont no ma zou graag willen dat het weg is! en nog 4 dagen te gaan voor me nod.
Wauw! Wat een hoop zwangere vrouwen ineens onder ons! Iedereen die zwanger is: heel erg gefeliciteerd! Geniet ervan. Moet een heel onwerkelijk moment zijn om die test te zien met twee streepjes... Ik durf nog steeds niet te testen. Ik denk dat ik eind deze week nog een keer probeer. Mijn borsten gaan steeds meer zeer doen. Bij het lopen voel ik het gewoon. Normaal heb ik ook wel wat last, maar zo erg nou ook weer niet... Maar goed, ik heb er maar niet al te veel hoop op. @ Chrisss: ik zou ook echt megapissed zijn! Echt wazig, dat ze zomaar urine weggooien. En nu? Ga je nog een keer terug om bloed te prikken of zo?
Hey daantje, Wat grappig! We lopen ong. gelijk en we hebben allebei hetzelfde kado gegeven aan onze ouders. Ik heb zaterdag ook deze speentjes gekocht...je kunt ze ook bij de prenatal kopen. Mijn moeder was erg verrast maar super blij. Had er ook 1 voor mijn zus. Zij wist dat ik gestopt was met de pil vandaar. Nou, mijn zus was helemaal door het dolle heen, ze begon spontaan te springen! Toch leuk deze reacties!
@Gimena Spannend hoor! Ik zit ongeveer op hetzelfde schema als jij. Wil na het weekend pas testen en in elk geval na NOD (als ik het zo lang kan volhouden) Voel me wel echt zwanger; vergrote borsten, steekjes, krampjes. Het is voor mij de derde keer, maar blijft spannend en wachten duurt lllaaaannnngggg.... Is 6 dagen voor NOD niet heel vroeg om te testen? Zie je echt een lijntje? Cool man! Groetjes, Quercia
jah een heeeele licht krijg hem niet op de foto lukt niet echt! dus afwachten dat het geen indroog lijntje in