Hier ook een mega licht streepje vanmiddag officeel kan ik over 4 daagjes testen ( mijn ei was wat vroeger) Spannend duimen maar
das lief meid ik duim ook onwijs hard voor... ja op mega hoop van zegen..wat voor test ga jij gebruiken als je over 5 daagjes gaat testen? heb geen flauw idee welke goed zijn en welke niet
die kruivat test 2 voor 5 euro hoor ik veel positieve dingen. dus ik denk die weer en jij? waar heb jij last van als ik dat mag vragen?
oke ja ik heb er zo weinig verstand van welke testen er goed zijn en welke niet hihi! ik kocht eerst altijd die van cb maar dat is mij een beetje te duur als ik drie keer wil testen ben ik meteen platzak haha dus die van de kruitvat zijn wel goed..? dan denk ik dat ik die ook maar op ga halen en 2 voor 5 euro is niet duur! ik heb vandaag steeds gevoel alsof er wat zit heel vreemd kan natuurlijk niet denk ik..en een vol drukkerig gevoel net alsof iemand de hele tijd op je buik drukt..veel steekjes door mn hele buik..meer eigenlijk niet! en jij dan?
ik vindt die van de kruidvat heel goed! die 2 voor 5 euro! helle tijd steekjes last van me liezen en lichte hoofdpijn. en opboeren van de laaste maaltijd.( proef komkommer)
Oeiiii meid SPANNEND he konden we de tijd maar vooruit draaien pff maar test jij dan over 4 daagjes of over 5 daagjes?
5 dagen denk of later!me vriend heeft het een beetje met de testjes gehad. als je al bijna 2 jaar bezig ben.begrijp ik dat wel
ja inderdaad meid..dat begrijp ik! ik hoop echt zo dat het raak is voor jullie eindelijk na 2 jaartje daarom ga ik zo giga hard voor je duimen
Vandaag 6 dagen overtijd, geen ongi en testen zijn ook negatief. Vorige cyclus zonder pil was 26 en 25 dagen. Ik doe zaterdag of zondag wel weer een test. Wordt niet goed van die onzekerheid. Iemand hetzelfde meegemaakt en toch zwanger? Inge
@ ikke37: Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik ben inmiddels 20 dagen overtijd en tot nu toe alleen maar negatieve testen. Normaal ben ik heel regelmatig, vandaar dat ik het raar vind dat het nu ineens is als we proberen zwanger te raken... Ik heb vorige week dinsdag voor het laatst getest, dus anderhalve week geleden. Ik ga dit weekend weer testen, want ik ben nog steeds niet ongi. En als die negatief is ga ik naar de huisarts, moet hij maar kijken of hij bloed kan controleren of zo. Ik heb al veel op internet zitten googelen wat het kan zijn. Je kan bijvoorbeeld een ovulatie overslaan... Maar je kan ook zwanger zijn en te weinig HCG hormoon aanmaken. Nou, veel succes in ieder geval. Ik hoop dat we allebei binnenkort een positieve test in handen mogen houden!
mijn symptomen : ijskoude handen honger bloedend tantvlees (vorige ronde ook) licht zeurende hoofdpijn veel plassen jeuk op mijn buik mijn tepels doe zeer moe en brandende ogen in de avond nou dit was t zo'n beetje dit is allemaal gekomen na mijn ei , dat was zondag. duurt dus nog lang voor ik kan testen