jah..had vandaag weer een testje gedaan ma hij was gewoon negatief! dus deze ronden ken ik wel vergeten! buipijn is weg.aleen opgeblazen boezum maja heb ik ook als ik ongesteld wordt! dus ga niet meer testen op na de volgende ronden
je weet het niet meid het kan nog altijd hoor je kan over 2 daagjes wel meer hcg hormoon in je urine hebben dan vandaag! dus wie weet, maar dan zou ik ook maar afwachten of je ongi wordt meid ik hoop het niet voor je..zou helemaal top zijn toch als het blijkt dat het toch zo is ik blijf gewoon voor je duimen meid
ja dat kan maar sommige vrouwen weten niet eens dat ze zwanger zijn in het begin omdat ze nooit ergens last van hebben gehad geen kwaaltjes of wat dan ook..ja je kan er beter vanuit gaan dat het niet zo is dan valt het altijd mee toch.
haha we zullen het zien meid ben benieuwd en anders wordt het vrolijk door naar de volgende ronde toch..
hoi hoi meiden. ik mag morgen testen, heb verder weinig symptomen maar had bij me vorige zwangerschap helemaal geen symptomen. ben nou alleen afentoe misselijk en blauwe aders over me borsten. denk dat ik tot zaterdag afwacht en als ik dan nog niet ongi ben zondag ochtend een testje doe. als ik temminste kan wachten .
nou ben vanochtend toen ik wakker werd gelijk al ongi geworden. we gaan even een paar maandjes stopen met zwanger worden. er is een hoop gebeurt met familie omstandig heden enzo. dus eerst maar even een paar maandjes rust. wel heel jammer maar me vriend wil toch even wachten. maar blijf gewoon op het forum rond snuffelen .
Nou, mijn onduidelijkheid is verdwenen. Vannacht tijdens mijn werk kwam ongi ook even buurten. Dus door naar ronde 4. Wel giga balen maar alles beter dan die onzekerheid. Inge
@ diane ohh shit meid misschien is dat inderdaad wel beter eventjes rust. gezellig dat je gewoon op het forum blijft rustig aan meid! @ ikke ja das inderdaad giga balen, op naar de volgende ronde
@ Ikke: Balen meid! Maar ik heb op dit moment ook liever zekerheid dan dit... Morgen of overmorgen ga ik weer testen en anders maandag maar even de HA bellen. @ Diane: Voor jou ook jammer dat het niet is gelukt. Ik vind het knap dat je er even een paar maandjes afstand van kan nemen. Ik denk niet dat ik dat nu nog kan...
bloemetje83 ik vind het ook heel moeilijk. en ik hoop dat ik het een beetje kan los laten. maar we moeten eerst maar even een tijdje rust nemen. is ook belangerijk. en we hebben al een geweldige zoon van 13 maanden. waar we enorm van genieten.
sinds vandaag ineenkeer nergens geen last van alleen wiite afscheiding. nu 5 dagen na mijn ei nog geen innestelings bloeding gehad, maar volgens mij is dat niet bij iedereen ? hoop dat t goed komt!
innestel bloeding hoef je niet altijd te hebben! kan wel ma hoeft niet. maja enige wat je ken doen is wachten
Nou, bij ons eindelijk zekerheid: ik ben vannacht ongi geworden. Flinke buikpijn.... Nu weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben (en ik ben blij dat ik nog niet bij de HA geweest ben). Komende maand gaan we in ieder geval met ovulatietesten aan de slag, dan weet ik in ieder geval dat we niet voor niets aan het klussen zijn