allerlei symptomen...getest of niet? zo ja uitslag

Discussion in 'Zwanger worden' started by gimena, Feb 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aura

Aura Niet meer actief

Was het meest vervelende vergeten op te schrijven het continu moeten plassen.....schaam me kapot moet overal wel naar de wc....hoop ook echt op die positieve test en hoop dat jij er volgend maand ook een in je handen hebt!

2. gimena

gimena Niet meer actief

volgende maand?
    ik moet eerst wachten dat ik ongesteld word

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

@ gimena ja weer op het wachtbankje :(
    ik snap niks van mn lichaam ik denk dat ik misschien beter nog een testje kan wagen ik voel me gewoon nog steeds zo anders dan normaal.. wat zeg jij er van een testje of niet?

4. gimena

gimena Niet meer actief

spanned :) laat het weten he :D

5. Aura

Aura Niet meer actief

Wordt ik nou gek of zou ik zweren dat er een andere banner net onder je naam stond?
    Ik dacht echt een cyclusbanner te zien met dag 3 van 34 ofzoiets.....wat raar zeg..... Zo eentje met een plaatje van een baarmoeder.....
    Zwangerschapsdementie? hahahahha

6. gimena

gimena Niet meer actief

jah ma die banner blijft zo slaan als je niet ongesteld wordt

7. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Vind deze banner beter, die andere is zo plastisch... Zit je iedere keer naar eierstokken te staren...

8. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

moet ik alsnog een test doen of niet? wat zeggen jullie ervan?

9. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Perfectionn, als ik jou was, had ik er allang een zwik testen tegenaan gegooid, maar ja, dat ben ik. Ik ben niet het meest geduldige typetje. Maar wanneer had je de laatste test gedaan en wat voor 1 was dit?

10. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

collo,

ik heb zondag ochtend getest met een kruidvat test, die 2 van 5 euro.
    Ik heb een paar dagen daarvoor ook getest met die testjes van babyboomshop maar die gaf een megaaaaaa licht streepje daarom snap ik er ook niks meer van..ik zou het liefst ook wel 20 testen willen doen maar ik weet niet zo goed of ik het nu wel durf *bloos* voel me gewoon zo raar...

11. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Tja, die van babyboomshop heb ik wel eens mindere verhalen over gehoord. Die van de KV zijn wel goed. Als je kunt zou ik gewoon nog even wachten....haha makkelijk gezegd. Volgende maand ga ik echt proberen gewoon mijn NOD af te wachten en niet eerder te testen, maar als ik er ook mar 1 dag overheen zit dan test ik meteen!

Misschien vrijdag nog even een testje? Houd ons op de hoogte...

12. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ja dat las ik later ook op het forum dat die testen niet zo goed waren maar ja je zou toch denk een licht streepje is een streepje toch? ja of die testen waren echt niet goed! kan ook natuurlijk
    mn mams heeft nog steeds het gevoel dat ik zwanger ben. toen ze zwanger was van mij was ze ook nog 4 maand ongi en ze denkt dat ik dat dan ook wel kan hebben..ze blijft bij haar punt dat ik zwanger ben..:)
    ja wat je zegt is ook makkelijker gezegd..hopen dat je dat volhoudt meid geen testen in huis halen van te voren is een goeie tip. heb ik afgelopen keer ook gedaan!

ja zal ik vrijdag een testje doen?

ik hou jullie zeker op de hoogte ik hoop het zo :D

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoi Allen,

Hier iemand met superveel klachten maar helaas vanochtend een NEGATIEVE test!

Ik voel/voelde me deze maand echt anders....Dus hopelijk blijft de ongie uit en kan ik van het weekend alsnog testen......

Waar heb ik dan last van:
    * Heel moe
    * Veel witte afscheiding
    * Krampjes/steekjes in buik
    * Veel plassen (maar niet meer drinken)
    * Geen eetlust
    * Dan weer koud, dan weer warm
    * Emotioneel

We wachten af.....

Succes allen en hou ons allen op de hoogte!

14. M02

M02 Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,372
    0
    36
    Succes Knorretje, hier ook van die vage dingetjes... Ik heb nog niet getest,durf nog niet!

15. charissa87

Feb 24, 2009
    66
    0
    0
    Leidinggevende
    almere
    Hoi dames,

Ik ben hier nieuw dus zal me even voorstellen:

Ik ben charissa en ben nu een jaar bezig om zwanger te worden.

ik heb nu de hoop dat het deze maand echt raak is omdat ik last heb van deze symptomen:

-steken in me buik(voeld bijna zelfde als toen ik mijn spiraaltje)
    -zeer pijnlijke borsten, lijken zelfs gespannen
    -heb 1 x positief getest, maar daarna weer negatief.
    -mn ovulatie testen zijn al 2 weken positief.. (heb gelezen dat dit ook op zwanger schap kan duiden)

herkend iemand dit?

Hoop het ! groetjes Charissa

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Herken het niet, maar hoor en lees idd dat je positieve ovulatietesten ook als een soort zwangerschapstest kan zien....

Met welke zwangerschapstesten heb je getest dan? Je hebt dus al wel een posi test gehad! Die van de kruidvast schijnen goed te zijn (en lekker betaalbaar) en natuurlijk die van clear blue.....Succes met testen.....Wanneer ga je weer testen?

Maar ik wil je toch alvast voorzichtig feliciteren, tenslotte heb je een posi test gehad....

Succes!

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Poehhhh, knap hoor dat je nog niet getest hebt, wanneer wil je gaan testen?

Heel veel succes, hoop dat je goed nieuws hebt!

18. charissa87

Feb 24, 2009
    66
    0
    0
    Leidinggevende
    almere
    Getest met die dipsticks van sensitest... maar ik ben ook een aantal dagen te vroeg(kon niet wachten:p)

jaa de zwangerschaps test was wel positief 1x maar wel met een licht streepje, en ik hoor iedereen zeggen dat een streepje een streepje is, hoe licht ook.. maar heb ook getest met de digitale van CB maar die zei niet zwanger..

Marr goed ben bang dat ik toch nog wat geduld moet opbrengen..

Hoe lang ben jij al bezig knorretje84?

groetjes charissa

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Met welke zwangerschapstest heb je wel positief getest? Die van clear blue heeft best veel HCG nodig, en aangezien je zelf al zegt dat je aan de vroege kant ben kan het zijn dat deze test gewoon nog geen HCG heeft opgespoort. Die van de Kruidvat zijn gevoeliger.......

En inderdaad, een streepje is een streepje.....

Ik zou morgenvroeg gewoon nog eens testen, of even je NOD afwachten, wanneer is die?

Ik zit nu in ronde 4 (6 maanden bezig). Mijn lichaam houdt me enorm voor de gek ben ik bang.....Al dacht/denk ik dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn. Voel me zo enorm anders....Maar ja, de test van vanochtend zij toch echt negatief....Nu maar afwachten tot ongie komt....Is die er zondag nog niet, dan gooi ik er nog een testje tegenaan!

Heel veel succes, en hopelijk heb je snel goed nieuws!

20. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    heb je die ovutesten die posi aangeven met ochtendurine getest?

liefs lisje

Share This Page