Goedemorgen allemaal, ik ben nieuw hier! Vanmorgen een zwangerschapstest (9 dpo) gedaan (KV2v5) maar helaas omo-wit. Veeel te vroeg, ik weet het, maar door de rare symptomen die ik al vanaf 3 dpo heb kon ik mijzelf toch niet beheersen. Op 19 maart heb ik mijn eisprong gehad (ovulatietest & gevoeld). Mijn symptomen (vanaf 3 dpo maar ik heb niet bijgehouden welke wanneer. Sommige komen af en aan en sommigen zijn er continu): -menstruatie kramp (met soms uitstraling naar mijn bovenbeen -koud (terwijl het lekker weer is deze week. Dit had ik ook voor mijn MA afgelopen januari) -gevoelige borsten/pijnlijke borsten/toeschiet reflex gevoel (heb ik nooit in aanloop naar mijn menstruatie) -tussendoor ook jeukende tepels gehad, soms steekjes -vreselijk humeurig -mijn man vond mijn buik heet aanvoelen eergisteren -af en aan lage rugpijn Kan iemand me goede moed inpraten? Ik weet dat het een kwestie is van afwachten en dat succesverhalen geen garantie voor mij betekenen maar ze zijn wel leuk! Alvast bedankt!
om eerlijk te zijn? 3dpo is veel te vroeg, komen je symptomen van zwangerschap dan zou je al een streepje op je test moeten zien. in de 17 rondes dat wij bezig zijn heb ik alle mogelijke zwangerschapskwalen al gehad en maar 1 keer zwanger geweest (miskraam) de maand dat ik zwanger was had ik juist totaal geen klachten. Zegt het nog niks natuurlijk is 9dpo wel heel vroeg om te testen, maar je moet niet van de klachten uitgaan.
Toch nog maar een test gedaan. Hij was moeilijk op de foto te krijgen (dat hartje was om de camera te kunnen laten focussen en de kleur heb ik iets aangepast omdat hij dan iets duidelijker lijkt naar mijn mening)... spannend!!!
Ik heb ook altijd symptomen tussen eisprong en menstruatie en dat terwijl nog niet eens probeerde zwanger te worden. Het zegt dus niets, maar ik hoop dat je test nu wel wat laat zien... *sorry ik zie niets op je foto* (later toegevoegd)
De test op de foto lijkt aardig opgedroogd.. hoe snel na het doen van de test is de foto gemaakt? Of komt het door de bewerking? Ik hoop oprecht voor je dat het een beginnende zwangerschap is, maar ik heb ook al regelmatig lichte streepjes gehad op mijn kv testen en dat waren waarschijnlijk dus indrogers of opgehoopte vloeistof. Want ik was niet zwanger. Dit gebeurd helaas bij meer meiden. Een tweede streepje betekend helaas niet altijd een positieve test. Ik zie op je test wel iets heel lichts. Hopelijk lopen ze op en is het bij jou wel een goed teken. Succes!
We typen een beetje langs elkaar heen haha. Sowieso ga ik over een dag of 2-3 nog een keertje testen. Mijn man zag hem wel en een vriendin van me via WhatsApp ook. Ik ben gewoon een beetje ongeduldig
Hihi, dat kan gebeuren Ik hoop het voor je. Ik zie wel vaker testen voorbij komen en dan zie ik niets en anderen wel, dus wie weet ben ik gewoon kippig. Ik duim voor je dat het wel zo is. En succes met afwachten en ik snap dat je ongeduldig bent hoor.. hihi
Volgens mij zie ik een heeeel licht streepje.. of ik wordt gek Spannend! Zelf gister 9 dpo getest en die was negatief maar mijn temperatuur is nog steeds elke ochtend 37.0 en de voorgaande maanden was die steeds rond 9 dpo 36.8. Moet ook nog even afwachten! Succes in iedergeval!
Ja het streepje is echt heeeeeeel licht idd. Ik ben me er bewust van dat het niet perse goed hoeft te gaan want in januari een testje gedaan en 's avonds ging het helaas mis met 4.3. Oohhh ook heel spannend dus! Ik duim voor je dat het raak is!
Nee ik heb nog niet kunnen testen helaas! Ik heb mezelf de hele dag per ongeluk buitengesloten (was huissleutel én mobiele telefoon vergeten) en heb noodgedwongen bij een vriendin thuis gezeten tot mijn man thuis kwam haha. Morgen ochtend maar weer een testje wagen!
Net getest met de Early van de Action en voor zover ik heb kunnen zien was hij negatief. Ik denk dat het niet gelukt is deze maand.
ohwww balen zeg hoop dat de volgende ronde gaat lukken. helaas zeggen de symptomen vaak niks/ Heb me ook al vaker zwanger gevoeld maar helaas niet. Heb nu ook al 2 dagen een zeurende buikpijn wat ik bij mijn dochter ook had maar mijn test van vanmorgen was ook helaas negatief Hopen dat de komende ronde voor beide beter is!