Hoi dames, Mijn cyclus is gemiddeld tussen 41 en 43 dagen. Ik zit nu op dag 47 witte zwangerschapstest helaas. Vandaag echo gehad in het ziekenhuis slijm was behoorlijk dik dus de menstruatie kan nog wel duren zei ze. Bloedtest gehad uitslag negatief. Ze zei begin anders maar met provera. Want daarna moet ik Beginnen met spuiten. Kan het niet zo zijn dat ik in een vroege stadium van een Zwangerschap ben? Of zou dat dan ook te zien moeten zijn in het bloed? Durf nu eigenlijk geen provera te slikken want stel dat k toch zwanger ben?
Dan was het zichtbaar geweest in je bloed. Een bloedtest kan namelijk veel eerder aantonen dat je zwanger bent dan een urinetest. Je kunt er dus wel vanuit gaan dat je helaas nog niet zwanger bent.
Hmm in een aantal topics heb ik gelezen dat ze ondanks Negatief Bloedtest toch zwanger waren na een extra test 1a2 weken later. We wachten het af.
Dan hebben ze nog voor de innesteling/eisprong een bloedtest laten doen en tja.. dan geeft ie nog geen posi uitslag aan natuurlijk aangezien hcg pas na de innesteling ontstaat. Heb je wel een eisprong gehad? Heeft ze tijdens de echo ook naar je eierstokken gekeken? En dik slijm is normaal na je eisprong en zegt niks over een eventuele zwangerschap. Dat wordt veroorzaakt door progesteron die er voor zorgt dat er een dik bedje klaarligt voor als er een bevruchting heeft plaatsgevonden. Is er geen bevruchting geweest dan wordt je dus ongi en wordt het bms afgestoten tijdens je ongi. Heb je nu zelf het idee dat je wel zwanger bent en dus te vroeg hebt bloedgeprikt? Tja dan zou je volgende week nogmaals moeten prikken. Is het dan nog negatief dan ben je echt niet zwanger helaas.