Hallo iedereen, Ik hoop dat jullie dit kunnen verklaren. Ik verlies nu al vier dagen steeds een klein beetje bruin slijm. Lijkt op oud bruin bloed vermengd met slijm. Daarnaast ook heel lichtje ongikrampjes. Eerst dacht ik dus echt dat ik ongi zou worden, maar het wil maar niet doorbreken. Sterker nog, het lijkt alweer aan het afnemen te zijn. Mijn temperatuur laat geen eisprong zien (en een interne echo op 10 juli duidde ook niet echt op een naderende eisprong). Dus dan lijkt het me niet dat het een innesteling is. Hoe dan ook, ongi worden zou mijn planning behoorlijk in de war schoppen. Ik wilde namelijk zondag gaan starten met Provera en daarna met Clomid. Die Provera heb ik zo gepland dat de dagen waarop ik moet bloedprikken op progesteron (CD 21, 24 en 27) net na mijn vakantie vallen. Nu ongi worden betekent dus dat die dagen ineens in mijn vakantie vallen. Maar zoals gezegd blijft het bij dat minieme beetje bruine slijm, een ongi breekt vooralsnog niet door. Zoiets heb ik nog nooit eerder gehad. Wat kan dit zijn? En kan ik zondag wel gewoon met Provera beginnen, denken jullie?
Niemand die wil reageren??? Vandaag toch wat meer bruin slijm, maar nog geen teken van doorbrekende ongi. Waarom breekt die nou niet gewoon door, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Snap er niks van! FF geeft nu ineens wel een kruis 2 wk terug met de wat hogere temp van vanmorgen, maar geloof er niks van. Temperaturen lijken me gewoon te laag voor een eisprong.