Hallo allemaal! Misschien ben ik laat en heb ik er nooit zo opgelet, maar ik zat net in bad en was aan het zingen voor mijn meis en ze begon lekker te bewegen en ik keek zo naar mijn buik en.. Aaaaah daar was het.. mijn eerste "buik op en neer" moment.. zag mijn buik echt bewegen, op en neer, beetje heen en weer.. waterverplaatsing alom.. was net zoals de eerste keer schoppen weer helemaal emotioneel.. Ik voel haar de laatste week echt de hele dag door en 's avonds lijkt het wel een profvoetballer, mijn blaas heeft ze ook al ontdekt.. Dus mijn advies, heb je een bad, ga er in zitten, steek je buik iets boven het water en zing zo vals als je maar kan.. lachbui gegarandeerd, want zoiets heb je nog nooit gezien.. er leeft iets in je! dikke zoen, fijne paasdagen! x mo
ihihihi jaaa dat ken ik!! nouaaa... beetje anders dan, wij hebben geen bad maar soms lig ikop bed..of zit ik gewoon op de bank en zing dan vrolijk mee met een nummertje en ja hoorrr...hij danst dan vrolijk mee in mn buik. heel leuk is dat
hoi, wat leuk!!! hier ook een boef die sterk reageert op het in bad gaan. als je dan ziet hoe die buik beweegt, trouwens ook savonds in bed. net alsof er een alien in zit, links en rechts zie je bulten verschijnenen die vliegen dan weer alle kanten op!! hhmm wat zal ik die momenten gaan missen, want dat blijft bijzonder! geniet er maar lekker van! joyce
mijn vriend heeft het net ook gezien, gewoon op de bank, kwamen niet meer bij van het lachen! is leuk voor mijn nichtje van 3, die vind het allemaal zo spannend! x
dit is me 2e zwangerschap maar het blijft bijzonder inderdaad. echt prachtig. gisteren was het hier zo extreem toen ik op de bank lag dat het niet alleen op en neer ging en hier en daar wat uitsteken maar je zag echt gewoon 2 billen flink omhoog komen en een flink eind ook. daarna aan de andere kant elke keer een voetje die ik zo kon vastpakken whaha ech mooi. me dochter was druk maar deze uk is echt extreem. ik wilde het filmen en toen bleken de baterijen leeg. nu heb ik de baterijen vervangen en ga er zo weer voor liggen haha geniet er maar lekker van want voor je het weet vier je alweer de 1e verjaardag. mijn vriend vind het trouwens ook erg leuk en je ziet me buik eigenlijk heel de dag wel bewegen sinds een paar weekjes maar zo extreem als gisteren was geweldig
Haha, herkenbaar die verhalen... De onze kan ook heerlijk heen en weer bewegen. Fantastisch om te zien!!!