Winterse set met wantjes, een muts en een sjaal. Alles in hetzelfde motief. +/- voor een kindje met maat 68/74
Leuke sloffen (maat 20) met een stevige zool voor warme voetjes binnenshuis. Mijn dochtertje heeft ze nooit gedragen, omdat de maat te klein was en ik geen bon meer had dus niet kon ruilen.
Schattige berenslofjes met een rammelaartjes binnenin. Leuk voor je kindje wanneer die zijn beentjes een beetje gaat optrekken.
Verder heb ik ook nog een aantal korte broekjes, shirtjes met korte mouwen en een zomerhoedje en zomerschoentjes. Alles in diverse maten. Mocht hier interesse in zijn stuur mij dan maar een pb en dan stuur ik wat foto's. Veel liefs Petra
Ik heb er nog een paar over. Nl de volgende: - Set goudkleurige oorbellen; - Leuke ketting met mooie diverse groen en blauw tinten; - Fijne ketting in het paars in een leuke bloemenuitvoering; - Zwart gaasachtig bandje met voorop een plaatje met steentjes; - Ketting in diverse blauwtinten en leuke kralen; - Roze touwtje met zilveren rechthoekige plaat eraan; Iemand ngo interesse verder!! Veel liefs Petra