ik weet niet meer wat ik Colin geven moet. zijn fles met melk wil ie niet meer, drinken krijg ik er ook haast niet meer in. en zijn fruit vertikt ie sinds een dag of 4 ook. alleen brood en warm eten kan toch ook niet? hij zal toch wat moeten drinken, maar ik heb alles geprobeerd, diksap, water, dubbelfris, appelsap noem maar op. maar ik krijg het er gewoon niet meer in...... pfffff ik weet het ff niet meer
haha fristi SUPERMIDDEL ! Mijn dochter dronk ook nooit ! Tot ik met fristi begon.. Het is niet goed maar ze drinken dan toch. Nu krijgt ze ook steeds vaker gewoon limonade... zo min mogelijk fristi. Ik hoop dat het helpt bij jullie, en ook al warme thee geprobeerd of warme bullion soep ?
Idd thee of bouillon wil ook nog wel eens helpen. Heb je al geprobeerd om hem ipv een fles uit een bekertje te laten drinken? Dat kan ook nog....
Lynn drinkt het meeste van de thee, de rest gaat ook moeizaam. En haar favoriet is kamille thee. En ze wil altijd uit mijn glas drinken...dus dat werkt soms ook om wat naar binnen te krijgen
en nu issie ziek hoest verschrikkelijk en is snotverkouden. zal het daar wel aan gelegen hebben, dat ie het dagen vantevoren al aan voelde komen. ik las hierboven thee en bouillon. lijkt me wel lekker als je verkouden bent. maar is bouillon niet te zout?
Ik weet dat britt nog een stukkje jonger is en nog niet echt veel hoeft tedrinken, maar britt vind het sap van de stoofpeertjes heerlijk... Gewoon natuurlijk en geen suikert aan toegevoegd. Ook wel ik pruimen en ook dat sap vind ze super lekker.
Yoghurt met een beetje roosvicee erdoorheen? Krijgt ie toch wat vitamientjes binnen. Beterschap voor het kleine baasje! Groetjes, Wendy
Het kan inderdaad zo zijn dat ie niet wilde drinken omdat ie keelpijn had. Zo begint een verkoudheid bij mij tenminste altijd.
Fristi is echt zo slecht voor een baby, heel veel suikers en slecht voor de tanden. Ik zou het zelf eigenlijk niet gaan geven. Misschien vla ofzo dat is ook vloeibaar alleen wat dikker.
bij elyesa had ik weinig keus het was dat of niks want onze heer wilde geen fles toen ik gestopt was met borstvoeding. het is beter zoiets dan ze honger te laten lijden of uit te laten drogen.
onze oudste kreeg toen ie 1 was ook yogidrink. hij luste geen melk. nu wel gelukkig. maar ik snap het niet hoor, Colin is nu echt ziek, gisteravond de hele avond met hem heeen en weer gesjouwd omdat ie oorpijn had, en hij is snotverkouden. en een zeer keeltje. maar nu eet ie weer fatsoenlijk. nog niet als voor heen, maar ik ben allang blij met dat wat ie nu naar binnen werkt. en qua drinken, hij krijgt nu ranja. misschien ist niet goed met het oog op suiker ofzo. maar hij krijgt in ieder geval wel vocht binnen zo. dan kijk ik wel weer verder als ie beter is. groetjes Nienke