allervroegste symptomen van een zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door darcy, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hoi meiden,

ik wilde zo graag eens vragen: wat kunnen de allervroegste symptomen zijn van een zwangerschap? Ik heb morgen mijn NOD en heb niet de maandelijkse bekende voortekenen van mijn menstruatie (schoonmaakdrift in huis, een flinke puist ergens op mijn gezicht, vreselijk opgeblazen gevoel...) :(

Toch weet ik ook niet of ik me "zwanger kan voelen" en zo ja, hoe.

Heb een test gehaald, maar laat die nog even liggen.

Had enkele dagen na mijn eisprong wel een enorm trekkerige baarmoeder - wat zou dit kunnen betekenen?

Ik hoop op een reactie.

Groetjes

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Kijk eens onder het topic Eerste symptomen onder zwanger zijn!

Maar laat je vooral niet gek maken! Gewoon morgen een posi test in handen!

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Tja, net gekeken. Dankjewel voor de tip evengoed! Mijn buik voelt zo zeurderig, ik ben bang dat het toch mijn menstruatie wordt...
    Maar als ik lees bij "eerste symptomen," dan begin ik toch weer te twijfelen!

Die test nu doen heeft zeker geen zin he...

4. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ehm misschien moet je je banner even bijstellen? ;)
    Maar ik zou idd even wachten tot na je NOD vordat je test. Om teleurstellingen te voorkomen.
    Ik heb wel vaker gehoord dat het uitblijven van de gebruikelijke ongi klachten ook een symptoom is dus veel succes!

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Meteen gedaan! Foutje.

Heb ondertussen wel dat aloude, bekende zeurgevoel in mijn buik. Hoop toch zo dat ik niet met die ongi te maken krijg. Je hebt gelijk trouwens, ik wacht natuurlijk nog even met testen.

Pfff... geduld en ikke...

6. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Hoi Darcy ik herken het gevoel nu hellemaal, loop al bijna een week nu met een draaierig gevoel, verstoptheid van de darmen, vanonder mijn borsten tot net onder de navel lijkt het wel of ik een liposuctie heb gehad het voelt strak enz enz.
    Als ik plas voel ik letterlijk mijn eierstokken enz.
    Vandaag werd het gevoel wat minder maar ben nog niet ongi geworden, morgen even naar de huisarts voor de zekerheid.
    Heb namelijk een chronische darmaandoening en dit kan daar ook weer mee te maken hebben, zaterag negatief getest, maar durf nu ook niet zo goed meer te testen, denk toch de hele tijd.... ik test te vroeg.

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hoi Mamalieske,

ik heb net getest (negatief) en voel geen ongi pijnen meer - dit is zeer frustrerend. Dan maar liever meteen die menstruatie, want nu ben ik helemaal in de war door mijn eigen lijf...

Jouw klachten herken ik wel, maar ik ben bij jou vooral benieuwd: darmen of niet? Schijnt dat je ook bij zwangerschap dat verstopte kunt hebben in je darmen. Hormonen ontregelen de boel dan.

Ga je vandaag nog testen?

8. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    ik had duidelijke aders over de boobs en een ongi gevoel.. en ook nog heele erge honger en dat allemaal voordat ik wist dat ik zwanger was

9. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    hey debbie1983

ik heb op dit moment ook felblauwe aders die over me boobies lopen. volgens mijn vriend is het vlak rond mijn tepel wat donkerder geworden. Moet erg veel plassen en poepen (niet smakelijk maar ja) heb ik normaal nooit geen last van (ook niet als ik ongi moet worden. Heb nu wel een beetje ongi gevoel. ben nu 2 dagen overtijd zie banner.

ben op dit moment erg emotioneel. kan wel huilen heb het koud en wil me bedje in.

xx jessey

wat mot ik hier nou mee?

10. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    Jessey, moet jij niet testen?

11. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    rosi,

ja eigenlijk wel maar dit is mijn 1e maand zonder pil.

ben eigenlijk wel bang dat ik nega test en dan een lnge cyckus heb

12. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Hallo allemaal vandaag bij de HA geweest en ik test voorlopig niets, mijn dikke darm zit totaal verstopt en ik krijg vandaag nog medicijnen die mocht ik zwanger zijn geen kwaad kunnen, ik heb al aambeien (nooit eerder gehad) en de arts vond dat als ik straks zwanger raakte de medicatie moest kunnen blijven nemen, ik wacht gewoon mijn ONGI af, want ik vermoed dat die echt wel gaat komen. Ik laat me niet blij maken met een dode mus.

Deel Deze Pagina