Mijn opa en oma 52 en 58 Mijn schoonvader veel te vroeg op 45 jarige leeftijd "Schoon" opa 80 jaar Een goeie vriend op 19 jaar overleden aan kanker Een nicht van mijn vriend die aan het eind van de zwangerschap in het ziekenhuis belande en in coma is geraakt en nooit haar mooie dochter heeft zien opgroeien 26 jaar Een vriend die dit jaar vermoord is op 28 jarige leeftijd Er zijn er nog meer maar dit zijn degene die het dichtbij staan
Mijn lieve lieve oma die 16 januari 2011 is overleden aan de gevolgen van kanker.. Zucht kan er alweer om janken..
Mijn broertje. Alweer 10 jaar geleden gestorven aan acute leukemie. Toen ik net zwanger was van onze oudste zoon, werd hij ziek en gestorven op 14 januari 2002, 6 weken voordat onze zoon geboren werd. Hij was net 21 jaar geworden.
Voor mijn oma (28-11-2001) alweer 11 jaar geleden...Mis haar nog elke minuut van de dag.. En voor oom van mijn vriend (29-9-2012) overleden aan prostaatkanker. En voor de vader van een oude vriendin van me overleden aan keelkanker(01-2010)
Gelukkig heb ik de meesten nog om me heen... Mijn liefste oma op bijna 98 jarige leeftijd rustig gestorven.zij was de liefste, meest positieve ziel die ik mij kan voorstellen. Mijn oom en tante allebei te vroeg gegaan..ook zo positief altijd! Ook denk ik aan mijn opa van vaders kant, een fijne man, die helaas erg vroeg is overleden maar die ik nog steeds koester.en de andere opa en andere oma die minder dichtbij mij stonden maar zonder wie ik geen bestaan zou hebben gehad! En verder alle mooie mensen die helaas te vroeg deze gekke hectische maar ook mooie aardbol hebben moeten verlaten alsook hun nabestaanden die met dit grote verlies zullen moeten leven...
Mijn moeder die op 26-5-2012 aan kanker is overleden. Ze was mijn alles! Helaas heeft ze ons te vroeg verlaten (66 jaar) Verder mijn opa's en oma's. Voor iedereen een dikke knuffel die een dierbare verloren heeft..
Onze dochter (dec'10 met 18wkn zwangerschap) Mijn vader maart 2006, 56 jr. Mijn schoonmoeder, eind sept jl, 82jr. De kerkdienst en aansluitend bezoek aan de verlichte begraafplaats gisteravond was prachtig!
Mijn zoontje overleden in mijn buik bij 35 weken... mijn tante overleden aan kanker.... mijn opa... mijn oma...
mijn oma die 58 is geworden en overleden aan kanker. mijn opa die 60 is geworden en overleden aan kanker. mijn neefje 5 jaar die is overleden aan geboorte afwijking in zijn lichaam. (alle organen in spiegelbeeld). kindje van een vriendin die kort voor der geboorte is overleden. mijn sterretje die met een zwangerschp van 11 wk is gestopt met leven een vriend van me die is vermoord hier in tilburg. een klap was hem fataal. ging even voer halen voor zijn diertjes. oom van mijn vriend 48 geworden ook overleden aan kanker. (had op zijn 30ste 67 messteken overleefd en was een sterkte man maar van kanker kon hij niet winnen) mijn lieve neef die op te vroeg is overleden door een auto ongeluk (22 jaar) broertje van mijn vriend. heb hem nooit gekent maar vind dat hij een kaarsje verdient om niet vergeten te worden. (overleden aan de mishandelingen van hun stiefvader op 2 jarige leeftijd) pfff te veel mensen die ik moet missen. waarom toch. ben pas 27 en heb er al wat begraven.