lieve dames ik respecteer jullie allemaal maakt niet uit wat je geloofd en hoe of wat.... ik denk dat ik ga vragen aan het beheer om dit topic te sluiten....ik wil niet dat hier ruzie om gemaakt wordt....vind het jammer ook....het topic was hier niet voor bedoelt het was bedoeld om met elkaar mee te leven meer niet....
Maar dat is toch andersom al jaren zo? Respectloos, en niemand die het wat kan schelen hoor. Mensen vieren het zelf niet en hebben er niks mee dus lekker boeiend toch dat het topic dicht gaat. @TS. het topic hoeft niet dicht, ik heb mijn punt kunnen maken dat was mijn enige doel. Het beheer mag mijn berichten verwijderen maar hoop dat ze mij aub willen pben met hun (hoop ik uiteindelijke) gang van zaken zodat ik dit zwart op wit heb voor de toekomst, ik kan het namelijk zelf niet terug vinden.
vervelend he, als mensen zich zo gedragen in een topic die jij interessant vind? Zo voelen de dames zich ook die de islamitische topics interessant vinden maar waar er altijd gereld moet worden en uiteindelijk een slotje op komt.
Ik brand een kaarsje voor het vrouwtje uit het andere topic, die een ongeluk heeft gehad en haar baby is verloren ( en natuurlijk haar familie ). En voor de haters, niemand verplicht je om het hier met het beleid eens te zijn. Staat het je niet aan, dan donder je toch lekker op? DAAAAAAG *zwaait*
Doen ze niet hoor, je berichten worden gewoon verwijderd en dat mag je hier terug lezen in het topic was bij mij ook het geval
niet iedereen over 1 kam scheren.....ik vond jullie topic intersant en heb respect voor jullie cultuur en ik heb dus niet lopen rellen
Aaaah huiliehuilie, boef*ckinghoehoe, het beleid is niet eerlijk, boehoehoehoe. Rot dan lekker op of get over it.
of jij rot even op omdat het jou niet aanstaat wat ik hier typ ga lekker tegen iemand anders zo'n bek open trekken meid maar niet tegen mij, word echt niet warm of koud ervan!
Verbeter de wereld. Begin bij jezelf. Basisschoolmentaliteit hier. Over de rug van overleden familieleden en vrienden. Wat mij betreft blijft het beleid lekker zo. Al is het nu maar om te jennen. Ronduit asociaal dit. En dat terwijl een hoop dames niks tegen het slachtfeest topic hadden.
Oeeeh * staat te trillen op de benen * Ga toch weg joh, relschoppert. Ik trek mijn bek zo open tegen iedereen als ik daar de behoefte aan heb. Dit gaat over kaarsjes aansteken voor overledenen, niet om een punt duidelijk te maken, doe dat lekker in een kerst topic. Respectloze 'meid'.
ik vind het niet leuk hoe dit gaat nu heb dit topic verdorie geopend voor een kaarsje van mijn overleden zoontje....bah bah ga vragen om een slotje
Ik huil helemaal nergens over en rot al helemaal niet op. Laat me lekker mn woordje doen, andersom kraaide er ook geen haan naar toen er hier een paar extremisten in ons topic hun woordje moesten doen. Reacties als die van jou sterken me alleen maar, bedankt dus.
hahahah je bent echt te grappig jij! ik ben weg hier! heb wel belangrijkere dingen te doen dan blijven rondhangen in dit topic met zielige figuren zoals jou
DIT IS EEN TOPIC VOOR OVERLEDEN MENSEN EN DAARVOOR EEN KAARSJE TE BRANDEN ZOALS ER NU WORDT GEDAAN IS NIET RESPECTVOL.... alsjeblieft hou op......
Wow, nooit gedacht dat zo'n topic zo'n wending zou krijgen.. Ik herdenk zonder kaarsjes maar toch veel in gedachten: mijn vader, mijn oma's en oude vrienden.
Dames, kom op zeg! Het is het topic van een moeder die op een speciale dag haar zoontje* herdenkt! :x Te sneu voor woorden om te rellen over iets wat niet eens voor jou bedoeld is!