Hoe oud zijn jullie? Ik ben totaal niet gelovig, heb ook niets met de islam Ik ben wel nieuwschierig, zowel in dit topic als toen over dat suikerfeest Verder heb ik er geen mening over, tenminst niet in zoverre dat ik dat persee moet uiten. Ik lees, ben ik klaar ga ik naar een volgend topic. Blijkbaar 'groeien' sommige om dingen te zaaien. Stoer vanaf je laptop Laat iedereen in zn waarde. Bereik je meer mee dan zo kinderachtig lopen doen
Nou zeg, inderdaad. Dit heb ik gisteren ook al gezegd in dit topic alleen mijn, totaal niet aanvallende bericht, is door de moderators verwijderd. Vraag mij niet waarom, want iets heel anders dan wat jij nu zegt zei ik niet eens.. Ik snap niet waarom sommigen toch altijd moeten trollen overal. Gedraag je gewoon eens. :x
Misschien moeten mensen die problemen hebben met het beleid, de admins een mailtje sturen, en niet het topic gaan verzieken. Daar bereik je meer mee denk ik. on topic: Ik kende het niet echt, maar als ik een kaarsje zou branden dan is dat voor mijn overleden neefje en schoonmoeder.
Beetje respectloos om nu juist in dit topic erover te beginnen, ben het er mee eens dat het belachelijk is dat het ene topic wel mag en het andere niet. Maar geef die mening dan in een prive bericht richting beheer oid. Onze dochter heeft morgenavond allerzielen op school. Ze wil graag een kaarsje branden voor mijn opa en opa van haar papa.
Heb nu eens respect voor elkaar en blijf on topic. Ik vind het jammer en zéér respectloos van een ieder die in dit topic gaat lopen rellen! Het is bedoelt om mensen te herdenken d.m.v. het branden van een kaarsje. Ik kom het vaker tegen op ZP en ook in mijn eigen, destijds op verzoek gesloten vanwege onaardig gedrag van anderen, topic. Ik denk er serieus over om met ZP te stoppen wegens het gedrag van anderen. Schaam jullie!! @TS Sterkte en sorry dat jouw topic zo'n discussie opent waar je niet op zit te wachten. Sandy