allerzielen

Discussie in 'De lounge' gestart door charliebradbury, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Hoe oud zijn jullie?

Ik ben totaal niet gelovig, heb ook niets met de islam

Ik ben wel nieuwschierig, zowel in dit topic als toen over dat suikerfeest

Verder heb ik er geen mening over, tenminst niet in zoverre dat ik dat persee moet uiten.

Ik lees, ben ik klaar ga ik naar een volgend topic.

Blijkbaar 'groeien' sommige om dingen te zaaien. Stoer vanaf je laptop

Laat iedereen in zn waarde. Bereik je meer mee dan zo kinderachtig lopen doen

2. Paige

Paige Niet meer actief

Nou zeg, inderdaad. Dit heb ik gisteren ook al gezegd in dit topic alleen mijn, totaal niet aanvallende bericht, is door de moderators verwijderd. ;) Vraag mij niet waarom, want iets heel anders dan wat jij nu zegt zei ik niet eens..

Ik snap niet waarom sommigen toch altijd moeten trollen overal. Gedraag je gewoon eens. :x

3. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Misschien moeten mensen die problemen hebben met het beleid, de admins een mailtje sturen, en niet het topic gaan verzieken;). Daar bereik je meer mee denk ik.

on topic:
    Ik kende het niet echt, maar als ik een kaarsje zou branden dan is dat voor mijn overleden neefje en schoonmoeder.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Beetje respectloos om nu juist in dit topic erover te beginnen, ben het er mee eens dat het belachelijk is dat het ene topic wel mag en het andere niet. Maar geef die mening dan in een prive bericht richting beheer oid.

Onze dochter heeft morgenavond allerzielen op school. Ze wil graag een kaarsje branden voor mijn opa en opa van haar papa.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    admins hebben berichten verwijderd en geen reactie gegeven. Ik wacht nog op een reactie.

6. Sandy01

Sandy01 Bekend lid

5 okt 2009
    727
    306
    63
    Heb nu eens respect voor elkaar en blijf on topic. Ik vind het jammer en zéér respectloos van een ieder die in dit topic gaat lopen rellen! Het is bedoelt om mensen te herdenken d.m.v. het branden van een kaarsje.

Ik kom het vaker tegen op ZP en ook in mijn eigen, destijds op verzoek gesloten vanwege onaardig gedrag van anderen, topic. Ik denk er serieus over om met ZP te stoppen wegens het gedrag van anderen.

Schaam jullie!!

@TS Sterkte en sorry dat jouw topic zo'n discussie opent waar je niet op zit te wachten.

Sandy

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Verander desnoods de titel en de openingspost.

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina