Lieve meiden, Vandaag even een wat moeilijkere dag gehad. In onze kerk vieren we vandaag Allerzielen. Op deze dag herdenken we alle overledenen van het afgelopen jaar. De namen van al deze mensen worden dan voorgelezen en er worden kaarsjes aangestoken. Normaal gesproken is er weinig aandacht voor onze kindjes. Daarom had ik een gesprek aangevraagd met onze priester. Hij vond het enorm fijn dat ik naar hem toe was gekomen, omdat hij zich realiseerde dat Allerzielen ook voor ons mamma's en pappa's heel moeilijk is. Ik mocht van hem zelf een voorbede schrijven. Dit is vanavond in de kerk voorgelezen: Laat ons bidden voor alle kindjes die nooit een kans hebben gekregen om geboren te worden. Voor het verdriet van de ouders en hun familieleden. Dat zij zich gesteund mogen weten door de Liefde en Warmte van God, in de wetenschap dat Hij voor hun engeltjes zal zorgen. Ik heb voor ons allen vanavond gebeden en een extra kaarsje aangestoken voor al onze engeltjes. Liefs, Josien
Lieve Josien, wat een lief gebaar van je. Ik hoop dat jij je weer snel wat beter gaat voelen. Liefs Miranda
Lieve Josien vind het een super mooi gebaar. Fijn dat de priester er ook bij stil staat en dat je een gedicht kon voorlezen. Want alle vlinderkindjes zijn bijzondere kindjes.
Lieve Josien, Wat mooi dat je dit van de priester hebt mogen doen. Er is inderdaat weinig begrip voor ons ouders die hun kindje niet hebben mogen voldragen. Dikke knuf Naatje