Meiden, ik heb een beetje een vreemde vraag: ruikt je urine anders als je zwanger bent? Groetjes Elle
Hoi Elle, Volgens mij heb ik dat wel vaker gelezen inderdaad...heb je het vermoeden dat je zwanger bent, heb je nog meer "kwaaltjes"??? Ik ben heel benieuwd, ik denk nl ook dat het raak is (maar goed, dat heb ik vaker gedacht..hihih). Ik heb steeds steekjes net boven mijn schaamstreek, ben bij vlagen wat misselijk en mijn borsten doen met de dag zeerder. Volgens mijn man zijn mijn tepelhoven ook groter aan het worden...Mijn buik is al een week opgezet!Mijn baas vroeg zelfs of ik misschien zwanger was!!! Ben benieuwd naar jouw kwaaltjes!! Liefs Emma (nog een dag of 5..)
Hoi Emmaatje, Ik probeer niet al teveel te letten op alle mogelijke kwaaltjes die ik zou kunnen hebben. Ik zit nu in ronde tien en heb al zo vaak gedacht: dit keer is het raak Ik ben al jaren van de pil en heb een heel regelmatige cyclus. Ook kan ik mijn eisprong voelen. Ongeveer twee weken voor de volgende menstruatie krijg ik erg zere borsten. Toen die deze keer uitbleven was ik al helemaal in the mood, tot vlak voor t weekend de pijn ineens alsnog begon. Daarom hou ik er toch rekening mee dat ik woensdag ongesteld ga worden ... al hoop ik met heel mijn hart dat ik ook tot de gelukkigen zal behoren. Ik heb geen noemenswaardige kwalen, behalve dat er een blauwe ader over mijn linkerborst loopt, mijn buik iets is opgezet en mijn borsten pijn doen en ik moe ben, maar wie is dat niet met dit weer? Die kwalen kunnen dus ook naderende menstruatie zijn.. Ik hoop voor jou dat het goed afloopt deze maand. Ben je al lang bezig? Via de zoekmachine kun je komen bij pendelende vrouwen, evt met Persoonlijk Bericht kun je vragen of zij voor je willen pendelen. Groetjes Elle Ps: Wat zijn jouw kwalen
Hoi Elle, Mijn man en ik zijn sinds januari "bezig" , en ik heb dus in april een bbz gehad. Nu heb ik net een apotherstest gedaan (4 dagen voor NOD) en ik zie een heel vaag streepje..pfff. Mijn kwalen zijn: zere borsten, voel de klieren gewoon zitten, af en toe misselijk, vooral nadat ik iets gegeten heb, smiddags al moe, en mijn tepelhoven worden groter volgens mijn mannetje. Ook heb ik af en toe steekjes onderin mijn buik, zo tegen mijn schaamstreek zeg maar.. Veel succes en ik ben benieuwd, laat je het ff horen!!Liefs Emma
Mm nou meiden, ik moet maar ff afwachten, woensdag is mijn NOD... Probeer mijzelf niet gek te maken en hoop dat ik niet ongesteld wordt!
Hier dus idem dito,....ik kreeg er steeds meer vertrouwen in....zulke zachte soepele en pijnloze borsten.... maar helaas gister begonnen ze toch nog zeer te doen.... Morgen is mijn NOD, ik ben benieuwd...
Ik is ook nieuwsgierig sandrak, elle liefs sancho Heb ff vraagje.......Ik heb (zover ik weet) rond of na mijn ei zere borsten. Nu helemaal niet??? het lijkt soms of ze zeer gaan doen maar vervolgens gaat het weer weg verder steken in mijn liezen af en toe en verder helemaal niks Ja ik heb het warm haha WIE NIET HE miss iemand die dit herkent? Liefs sancho
hai meiden, ben ziek... vandaar die misselijkheid. Heb de hele nacht overgegeven en tegelijk buikloop.. (netjes uitgerdrukt voor de mensen die aan het luchen zijn..) Nu voor het eerst even uit bed. Ik ben nog niet ongi geworden. Maar omdat ik van de week al twee ker naga heb getest wacht ik nog maar even af..durf niet zo goed. Liefs Elle