Medicatie (cytotec) werkt niet

Discussion in 'Miskraam' started by Ikke88, Feb 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ikke88

Ikke88 Actief lid

Dec 15, 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Precies een week geleden is er bij mijn eerste echo ontdekt dat het hartje me 8 weken en een dag is gestopt, na het even te hebben afgewacht wil ik het nu zsm kwijt, gister dan ook cytotec gehad 4 pillen om te miskraam op te wekken.
    Vanochtend om 8 uur vaginaal ingebracht maar echt nog totaal geen reactie terwijl het al meer dan 5 uur verder is. Geen druppel bloed en ook geen krampen..

Hebben meer mensen hier ervaring mee?
    Ik had zooo gehoopt dat het zou werken.. ik zit er aan te denken om om 4 uur de gyn te bellen als het nog steeds zo is, of moet ik geduld hebben?

Alvast bedankt voor jullie reacties..

2. meme29

meme29 Actief lid

Oct 21, 2013
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat naar dat je dit moet meemaken. Ik heb ook cytotec gebruikt en moest 2 pillen inbrengen iedere 12 uur in totaal 8 pillen. Ik ben smorgens begonnen en hele dag wat vaag gevoel in mijn buik, na 12 uur weer 2 ingebracht en kreeg wat buikpijn maar niet veel. Ook geen bloed te bekennen. Ben gaan slapen en werd wakker rond 1 uur van erge buikpijn die steeds erger werd, in golven. Naar de wc gegaan en het eerste wat eruit kwam was ons ukkie, daarna begon het bloedenen kwamende stolsels. Het heeft bij mij dus ook wel een poos geduurd voor er iets begon. Heb je intussen al gebeld?
    Sterkte.

3. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik moest ook 4 pillen inbrengen en bij mij begon het ongeveer 7/8 uur later...
    Succes en sterkte!

4. Ikke88

Ikke88 Actief lid

Dec 15, 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie! Einde vd middag toch maar gebeld en ze zeiden dat ik het echt nog moest afwachten en het bij iedereen anders gaat. Ik begin nu een heeeeel klein beetje te bloeden dus ik hoop dat er nu iets in gang is gezet! Kom maar op met die krampen..
    Fingers crossed..

5. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,130
    5,050
    113
    Female
    Bij mij duurde het ook een paar uur voor er iets gebeurde.
    Succes en sterkte!

6. snowwhite81

snowwhite81 Actief lid

Jan 2, 2015
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moest om 8 uur beginnen met 4 pillen en daarna om de 4 uur weer 2 pillen. In totaal 12 pillen. Toen kwam het wel op gang.maar heb veel pijn en bloedverlies gehad. Veel sterkte

7. meme29

meme29 Actief lid

Oct 21, 2013
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het nu met je?

8. Ikke88

Ikke88 Actief lid

Dec 15, 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig is het gister op gang gekomen.. tot 1 uur was het best heftig vannacht heel veel bloed verloren, pijn viel me enigszins mee.
    Op een gegeven moment denk ik dat ik het vruchtzakje verloor, nog 6-7cm lang doorzichtig met een beetje rozige dingetjes erop (sorry voor de details). Hierna ging het ook meteen een stuk beter en gelukkig nog een tijdje lekker geslapen!
    Ik ben blij dat het erop zit, nu woensdag kijken of ik weer helemaal schoon ben maar ik heb goede hoop!

9. meme29

meme29 Actief lid

Oct 21, 2013
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is niet fijn om mee te maken maar de opluchtig dat het gelukt is met de medicijnen had ik ook. Ik hoop dat ze een schone baarmoeder zien woensdag.

Share This Page