ik zit nu in week 40 en doe eigenlijk nog van alles, hoe zit dat bij jullie? ik ben best moe maar heb helemaal geen zin om thuis te zitten maar ik vraag me af of dat niet slecht is. Ik kan echt geen dagen op de bank zitten bv en in bed liggen is al helemaal niet te doen deze warme dagen!
hoi hoi nou vandaag heb ik dus echt niks gedaan had er de puf niet voor maar we zitten midden in de verhuizing dus doe kleine beetjes en ga om de 15 min ff zitten ook heb ik een kleine meid van 22 maand rondlopen dus daar zorg ik ook de hele dag voor maar met deze warmte doe ik niet veel
Ben vandaag met m'n schoonmoeder heel de dag wezen winkelen in Maastricht. Zolang je alles nog kan (en daar ook puf voor hebt) moet je het gewoon doen!
het enige dat ik doe is shoppen - héél slecht voor mijn portemonnee... dan weer hier een nagellakje, dan weer daar een foundation, oh wat een leuke vest, doe mij die maar! ik koop zelfs kleding in voor ná de bevalling wanneer ik vadsig en uit gelubberd ben. Zodat ik er vadsig en modieus bijloop... Erg he?
de dag van de bevalling was ik nog in de stad te vinden.. en heletijd gelopen ik ben met 41 weken en 3 dagen bevallen
Ik heb vandaag mijn hele slaapkamer geschilderd, morgen nog een beetje alles bijwerken en dan een muur behangen
Relaxed dat het allemaal nog gewoon wil. Ik probeer ook nog van alles te doen maar rij al een tijdje geen auto meer (rugklachten) dus ben een beetje aan de omgeving gebonden. Maandag wel met de trein naar Den Haag geweest, vond het toch wel een aardige onderneming zeker omdat het zo warm was. Nee, 'alles' doe ik niet meer maar probeer wel actief te blijven (anders wordt het wachten en dan duurt het zooooo lang)
Ik had de dag voor mijn bevalling een bruiloft , en de dag van de bevallling was ik nog druk in de weer met mijn huishouden en de was ophangen. maar toen ik het bed wilde verschonen,braken mijn vliezen. ik ben bevallen met 37 weken en 5 dagen! groetjes diana
Ik deed ook alles nog. Ik ben ook pas bevallen met 42 weken, dus stilzitten had ik genoeg gedaan aangezien ik al met 34 weken met verlof ging. Maarre, is volgens mij helemaal niet slecht hoor, zolang je jezelf goed blijft voelen en luistert naar je lichaam.
Heb met 39 / 40 weken nog binnen alle houtwerk in de kamer en de keuken geschuurd en geverfd, een vensterbank gezaagd en opgehangen, een laminaatvloer uit de keuken gehaald, tegels gevoegd... Met mijn man naar Rotterdam geweest om keukens te kijken, uit eten geweest.... Wel alles net in een iets lager tempo. Toen was het trouwens ook best warm, maar met dit weer weet ik niet of ik het zou doen hoor... Sterkte allemaal
Gewoon lekker volhouden meid, je hoeft echt niet als een zwangere big op de bank te hangen als je je goed voelt. bewegen is juist goed voor je als je maar stopt als je last krijgt. have fun en geniet van het einde van je zwangerschap
ik doe alles nog sop smorgens me huis zodat ik daar smiddags geen omkijken naar heb en daarna gaan we op de stad in of lekker aan het water zitten met onze zoon van 2,5 want ja tis lekker weer en die moet ook vermaakt worden heh nee ik doe alles gewoon nog
Ben nu 37 weken en ik doe helemaal niets meer behalve in het zwembad in de tuin liggen. Wij hebben geen auto en fietsen ga ik echt niet meer doen met dit weer, openbaar vervoer is hier zo goed als niet aanwezig, dus verder als de supermarkt 300 meter verderop kom ik niet meer.
nou als het niet te warm is dan ben ik aan het schoonmaken niet dat ik last heb van drang dat dat persee moet ik wil gewoon het huis een grote schoonmaak heeft gehad als ik in de kraam lig lekker schoon en als het zo warm is ga ik het liefst zwemmen haha
Hee susan, ik ben ook nog lekker aktief hoor! Winkelen, boodschapjes doen, schoonmaken, bij vriendinnen op de thee, autorijden, fietsen, wandelen, hond uitlaten, koken, avondje uit eten... Ik doe net of de datum nog heel lang duurt. Erop wachten heeft toch geen zin, dan kun je maar beter leuke dingen doen zolang je nog fit bent! Ik ben ook geen type dat op de bank gaat hangen of middagslaapjes doet hoor.
Ik heb geen puf om grote dingen te ondernemen. Ik moest met 24 weken zwangerschap bedrust nemen omdat ik vele harde buiken had. Daardoor is mijn conditie echt achteruit gevlogen. Ik ga nog wel regelmatig naar de stad oid. Dan moet ik wel om de haverklap eventjes uitrusten haha. Sinds een week kan ik ook weer lekker naar mijn paard. Daar verblijf ik dan een uurtje ofzo en ben ik bezig met poetsen en relaxen. Als het niet al te warm is ga ik ook naar het meer hier in de buurt. Eventjes lekker zwemmen en afkoelen. Daar waag ik mij overdag alleen niet aan als het zonnetje zo schijnt Alles beter dan thuis zitten!
zo de meeste doen dus nog best veel! toch merk ik een groot verschil met de 38e de 39e en de 40e week, ik ben nu wel iets sneller moe, en voel echt die baby in mijn bekken "hangen". croky wij zijn ongeveer gelijk spannend he, ik voel nog niks...
..ik voel ook nog niet echt wat... Beeb is wel heel druk, en voel 'm echt heeeel laag alsof er elk moment een armpje uit kan floepen en op een (half) volle blaas zit 'ie ook gelijk te drukken.. ik heb deze week juist meer energie dan daarvoor.. raar hoor wel spannend nu he, laatste daagjes....
Pff wat een energie allemaal.... Ik ben blij dat ik een beetje vooruit kom met deze warmte. Ik lig de hele dag in het zwembad, op deze manier is het nog een beetje vol te houden.
heb je zelf een zwembad? ik heb ook nog een dochter van 1, die heeft het ook warm en wil ook vermaakt worden, pfff vandaar dat ik er zo af en toe nog op uit ga. morgen ook maar weer naar het zwembad,dit keer vriendin mee (ofte wel sleephulp!) croky zeker spannend ik ben officieel 4 aug uitgerekend jij ook toch?