alles binnenhouden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mup, 6 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Meiden ik heb een beetje een gênante vraag:)

Hoe houden jullie de zwemmers van manlief eigenlijk binnen?

Ik ga meteen na het klussen op mijn rug liggen met mijn benen iets opgetrokken. Een minuutje of 5 ofzo..:)
    Maar als ik daarna opsta of gewoon ga liggen dan lekt alles er weer uit:x
    Is dit dan sperma wat toch nooit op de plaats van bestemming komt, of is dit ook nog goed zaad??

Nou ik hoop dat jullie me wat advies kunnen geven:)

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Als je zeker zo 5 a 10 minuten zo blijft liggen dan hebben de sterke zwemmers kans genoeg gehad om zich naar binnen te duwen. De rest is dus gewoon overbodige luxe :p

3. naatje1984

6 sep 2009
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

heb het hier laast met mijn moeder ook over gehad omdat ze dit ook deed omdat ze heel graag zwanger wilde worden maar het is echt onzin hoor is helemaal niet nodig om te doen.
    Het sperma van de man is wel zo snel dat is allang op plaats van bestemming hoor.
    En het is heel normaal dat de rest eruit loopt dat kun je niet voorkomen.

groetjes

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Na hem klaarkomen is handig, en dan even lekker blijven soezen in bed... ik bleef meestal zo'n 10 minuutjes liggen of als het 's avonds was dan gewoon slapen. Wel handig om dan dus VOOR de sex al naar de wc te zijn geweest ;) En voor de rest... als het goed is bestaat één zaadlozing uit miljoenen zwemmers, waarvan er maar eentje nodig is. Het is echt niet erg als er wat uitloopt, hoewel ik het zelf wel een prettig idee vond als ik de 'schade' wat kon inperken :D

Deel Deze Pagina