ik heb sinds 3 dagen erg veel pijn , soort kramp, steken rechts onder in mijn buik.. net boven mijn schaamhaar het gaat weg en komt weer. ben vorige week bij vk geweest en alles was goed! nu word ik een beetje onzeker van wat dat kan zijn. ben net klaar met 7 dagen achter elkaar werken! zal ik teveel gedaan hebben? werk in de zorg en heb het echt druk gehad...
Nou Sonya, ik denk dat je je eigen vraag al hebt beantwoord... 7 dagen achter elkaar werken, en dan ook nog eens in een heel druk/zwaar beroep, lijkt me inderdaad niet echt goed voor je, helemaal niet als je zwanger bent. Kan het niet anders ingepland worden, dat er ergens een keer een dagje vrij tussenzit want dit is geen doen toch zo?! Goed uitrusten hoor!
Oh jeetje 7 dagen is idd wel erg zwaar.. Dat zou ik zeker proberen te veranderen. Dat is echt onprettig tijdens een zwangerschap lijkt me.. Zei de VK niet wat de pijn zou kunnen zijn? Misschien kan je nog eens bellen en zeggen dat je je zorgen maakt en vragen of het komt van teveel werken.. Zij kan je vast gerust stellen
Sonya, 7 dagen achter elkaar werken is niet erg goed en dat mag ook niet van de Arbo, volgens mij. Als ik jou was zou ik maar is gaan praten op je werk en misschien een gedeelte al in de ziektewet gaan. Denk vooral aan je baby en jezelf want dat is veeeel belangerijker dan je werk.
zo bedankt voor de reacties.... de pijn is nu bijna geheel weg...tenminste als ik me rustig hou..zodra ik even gelopen heb komt het weer terug...maar dan veel minder erg.. ga morgen een gesprekje met mijn baas aanvragen,want dit overkomt me zeker nooit meer...en inderdaad die baby is me VEEL MEER waard als me werk!
Meid wanneer ik teveel hooi op me vork heb genomen, voel ik het exact zoals jij omschrijft...Dat wil dus niets zeggen..Maar als je het niet vertrouwd gewoon ff de vk bellen! vinden ze echt niet erg..