Ik moet hier toch even mn verhaal kwijt, alhoewel ik eigenlijk al voel dat het er slecht uit ziet. Vorig weekend had ik bij het vrijen wat bloed verloren en mocht daardoor afgelopen dinsdag een echo krijgen, daarop werd ik 11 dagen teruggezet maar het hartje klopte wel, ik blij. Nu begon vanaf donderdag het bloed verlies weer, heel gering, lichte roze alleen zichtbaar bij het afvegen in de wc. Maar gister werd dit helder bloed en nu nog steeds, het is alleen bij het naar de wc gaan en het is dus nog niet heel heftig. Maar ik heb daarbij wel buikpijn en ook het idee dat mn borsten kleiner zijn en niet meer gevoelig. Het ziet er slecht uit, ik weet het, ik zou bijna willen dat het gewoon doorzet want ik kan niet tegen die onzekerheid, vind er echt niks aan meer zwanger zijn ... Heeft iemand nog wijze woorden of ervaringen op dit gebied?
Wat erg Anouk en die onzekerheid , ik weet dat bloedverlies niet altijd iets hoeft te betekenen , maar in vele gevallen betekent het ook dat het mis is , als ik jou was zou ik de vk bellen ,misschien kun je wel langskomen voor een echo , hopelijk kan ze je geruststellen .........en anders heel veel sterkte .. dikke knuffel
thanks, ik had idd de verloskundige gebeld en die heeft een afspraak voor me gemaakt op donderdag, maar zij gaf ook al dat het niet goed klinkt en zo voelt het ook. Een echo nu had nog geen zin, waarschijnlijk konden ze niks zien door bloedverlies, vandaar paar dagen wachten. Zag dat jij de trotse moeder bent van Thijme en Tara, grappig ik had jou al bij een ander onderwerp gezien want vond je namen zo leuk en die had ik vast meegenomen in mn lijstje
wat vervelend Anouk , ik zit helaas in hetzelfde schuitje , ben in afwachting van een miskraam ,heb al cytotec gekregen om een miskraam op te wekken , maar het doet nog niks en ben donderdag daaraan begonnen , ik moet vrijdag terugkomen , als er dan nog niks gebeurd is , krijg ik een curretage ......
Jeetje joh, las het nu bij je. Wat heftig dat je dan daar ook nog op moet gaan wachten. Heel veel sterkte en ik hoop dat het toch nog wat uit zich zelf gaat doen de komende dagen, dan heb je het ook maar gehad. Weet jij dat? Met ruim 7 weken moet er toch straks ook weefsel uit gaan komen, want het blijf nu bij helder bloed?
hai meid, Bij mij begon de MK ook zo! dus ik heb tot ons verdriet geen goede afloop! Maar net wat de andere zeggen, neem even contact op met de VK! wellicht dat ze even voor je kunnen kijken. IK hoop voor je dat je kleintje blijft zitten, groet Monique
Sinds vannacht ben ik mega misselijk en duizelig, ik haalde nog net mn bed na nachtelijk wc bezoek. Vannochtend wilde ik gaan doushen en terwijl ik er onder stond begon alles te draaien, ik kon me nog net op mn knieen laten zakken en mn vriend heeft me naar bed gebracht, weet iemand of dit er allemaal bij hoort. Zodra ik ga liggen heb ik nergens meer last van (ook niet echt buikpijn meer dan) Het is niet zo dat ik zo ontzettend veel bloed verlies dat het daardoor kan komen, bij een menstruatie verlies ik meer, maar ik ben er wel van overtuigd dat het een miskraam is door het aanhoudende bloedverlies en buik en rugpijn.
Hoi anouk Ik maak nu zo ongeveer het zelfde mee, zondag begon ik met 7 weken te bloeden, eerst bruin, daarna helder rood. Ik kon meteen terecht in het ziekenhuis voor een echo. Daarop was alleen een vruchtzakje te zien (ik kan ook minder ver zijn dan ik dacht) want heb in Januarie ook een miskraam gehad bij 4 weken. Toen had ik een positieve test, en na 5 dagen alsnog ongesteld geworden. Maar nu zit er behalve rood bloed ook stukjes draaderig slijm bij. Ik ga zaterdag weer voor een echo en ik zie het ook somber in. Ik had ook lage rugpijnen maar voor de rest geen klachten (nu alleen af en toe steken in mijn lies) Heel vervelend allemaal het is nu echt afwachten Liefs Yvette
Jeetje meid, wat erg, ik hoop voor je dat het goed is.... Ik heb een miskraam gehad bij 8 weken, alleen ik had een hele kleine bloeding met helderrood bloed, wij dachten dat het van de gemeenschap kwam, maar dat was het dus niet, ik heb er ook helemaal niks van gevoeld, maar 2 dagen later waren wel mijn hormonen verdwenen. Ik moet zeggen dat ik momenteel ook heel erg nerveus en onzeker ben, omdat ik vorige week met 6 weken tot 7 weken aan toe bloedverlies heb gehad met donkerrood bloed en afentoe licht (maar geen helder) met wat buikkrampen. Woensdagavond en vrijdagochtend ben ik misselijk geweest. Die week ben ik ook heel erg onzeker geweest en bang dat het weer mis was. Zaterdagavond was mijn bloedverlies zwart en sinds zondag is het gestopt. Gisteren zat er nog beetje bruin bloed in mijn onderbroek en vanochtend en gisterenavond is het heel weinig en bruin...ik had gisterenavond wel heel veel last van steken in mijn zij, morgen krijg ik mijn echo, maar weet echt niet wat ik ervan moet verwachten! Ik wens je heel veel sterkte! Liefs, Karin
Karin succes met de echo morgen, het klinkt idd niet geweldig, maar er zijn soort gelijke verhalen geweest die een goed uiteinde hadden dus ik duim voor je! En Yvette jij ook succes zaterdag, das nog wel even inspanning zitten dus de komende dagen. Ik heb donderdagochtend dan de echo, maar ik heb eigenlijk geen hoop meer, denk niet dat ik zoals vorige week nog een kloppend hartje zal zien. Ik heb mn banner alvast maar weggehaald, want het 7 weken 5 dagen zwanger wil ik nu even niet meer zien Laten we mekaar op de hoogte houden! Heel veel sterkte en succes gewenst! Liefs, Anouk
Ik had met 6 en 7 weken rozige zooi maar een kloppend hartje. Met 10 weken brak de bloeding door, bleef stromen en stromen. Echo gehad en die was goed. Heb tot 20 weken bloedverlies gehad door een hematoom. Sterkte met wachten dames, weet hoe jullie je voelen (heb daarbij zelf ook 8mk gehad). De onzekerheid is erg vervelend. Duim voor jullie!
Ik had wel veel pijn in mijn onderrug en onderbuik. Dit kwam doordat het bloed de baarmoedermond prikkelde. Daarom dacht ik ook dat het mis zou gaan, in t ziekenhuis werd er ook over 50/50 gesproken maar hij zit er nog steeds
Beste Anouk, Ik heb nu ook sinds vandaag last in mijn onderrug, het lijkt wel of ik nu opeens van alles en nog wat voel wat er misschien bij hoort, want bij mijn vorige zwangerschap had ik alleen last van mijn borsten en dat was ook het enigste waaraan ik voelde dat ik zwanger was. Ik wens je heel veel sterkte en succes, ik weet wat het is om je kindje te verliezen! Liefs, Karin
Hoi anouk, Ik heb vanochtend om half 11 mijn echo gehad, ze konden geen hartje zien... het eerste wat de gynaecoloog zei, dat het mis was en ik wist niet hoe ik moest reageren!Maar toen ik vertelde dat ik nog steeds last had van mijn zwangerschapskwaaltjes (ik had zelfs gisteren heel veel last van mijn onderrug en steken in mijn zij) en het bloeden gestopt is, ging ze toch nog es goed nadenken en zei ze dat we misschien een verkeerde berekening hadden gemaakt en dat ik misschien wel korter zou zijn dan 7 weken. Ze is toen advies gaan vragen aan een andere gynaecoloog en die zei ook dat deze echo voor iemand met 6 weken zwangerschap van toepassing was, maar dat het misschien ook wel mis kon zijn, dus je begrijpt wel dat we nog meer in spanning zitten momenteel.... 17 maart moeten we terug komen en dan hopen we dat het gevorderd is en dat wij goed nieuws krijgen, dus nu maar weer afwachten, maar ik ben blij dat ik genoeg afleiding heb en veel steun van onze lieve vrienden, familie krijgen en die met ons mee leven! Groetjes!
Jee wat een spannend en verdrietig nieuws.. Zo jammer als je niet onbezorgd van je zwangerschap kunt genieten.. Hopelijk ziet de echo er de volgende keer beter uit.. Heb zelf 3 weken geleden een mk gehad bij 7 weken.. maar ik wist al vanaf week 5 dat het niet goed zat, geen bloedverlies of krampen maar gewoon een voorgevoel.. En jullie zitten volop tussen de kwaaltjes, wat mij dan weer een goed gevoel geeft Nou ik ga heel hard voor jullie duimen meiden! *hug*
Het is officieel, net echo gehad en geen hartritme meer te zien. Het vruchtje zit er dus nog wel, helaas, dus waarschijnlijk gaan ze me door sturen naar het ziekhuis, ik heb de hoop dat het dit weekend misschien nog uit zich zelf gaat, maar dat is dus ff afwachten. Wens iedereen sterkte die nog in onzekerheid zit en hoop op een goede afloop voor jullie. Liefs, Anouk