bij hoeveel weken werd je misselijk/moe

Discussion in 'Eerste symptomen' started by lamee, Aug 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lamee

lamee Actief lid

Feb 14, 2012
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vroeg me af vanaf welke week in de zwangerschap de meeste hier misselijk en/of moe werden.

misschien is hier al een topic over en heb ik hem over het hoofd gezien

2. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ik werd ongeveer bij week 7/week 8 moe heb echt weinig energie....
    Nu nog trouwens
    Misselijkheid valt opzich wel mee, ik voel me in het algemeen niet lekker.
    Heb ook veel hoofdpijn....

Maar gelukkig niet zo erg met misselijkheid dat ik moet overgeven daar was ik bang voor...

3. Steph80

Steph80 Bekend lid

Apr 26, 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Twee weken geleden begon ik misselijk te worden als ik aan eten dacht of bepaalde luchtjes rook, dus niet standaard 's ochtends. Bij mij was het ook een beetje psychisch, als ik afgeleid werd door werk bijv. had ik nergens last van.
    Moe ben ik nog steeds niet, vraag me ook af of dat nog gaat komen.

4. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    Moe vanaf aantal dagen voor NOD (vanaf innesteling??) en misselijk/spugen sinds gisteren (5,5 wkn).

Bij mijn dochter was ik al moe en misselijk voor NOD ;) (3 wkn dus).

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Misselijk nooit geweest gelukkig. Vermoeidheid begon meestal rond 6 weken.

6. vondebs

vondebs Bekend lid

Oct 16, 2009
    684
    0
    0
    Vermoeidheid was bij mij ook al van voor de NOD. Maar aangezien ik niet wist dat ik zwanger was hechte ik er weinig belang aan. Ben trouwens nog altijd heel moe. Misselijkheid is begonnen op 6 weken. 24 per dag :). En dat is spijtig genoeg ook nog altijd niet over :)

7. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

Nov 22, 2011
    1,068
    0
    0
    Moe al rond nod. Ik werd een beetje weeiig en voelde me misselijk rond 6-7 weken. Spugen vanaf week 8-9 tot nu...

8. asje79

asje79 Actief lid

May 20, 2009
    203
    1
    18
    Ik werd moe rond mijn positieve testdag, 3 dagen voor NOD en de misselijkheid is sinds een aantal dagen toegeslagen, begon zo tussen 5,5 en 6 weken.

9. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

Sep 3, 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    ik ben nu 7 weken zwanger en ben eigenlijk vanaf ongeveer 4 weken heel erg misselijk, maar dan niet overgeven, en heel de dag ben ik moe.
    heb nergens zin in maar slapen kan ik ook weer niet.
    hoofdpijn valt nog mee, eff afkloppen, heb ik bij andere zwangerschappen wel heel erg gehad.
    krijg wel sneller hoofdpijn van de zon nu.

10. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Ik werd vanaf week 6 erg misselijk en moe. Het begint nu pas een beetje te stabiliseren.

11. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    hier ondanks dat het een tweeling is niet moe / misselijk geweest.... de gyn vond het ook maar apart :)

12. Saga

Saga Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,472
    0
    0
    N-Nederland
    Moe al heel erg snel, zeker vanaf 6 weken moest ik echt bij gaan slapen. Maar dat ging rond een week of 12 al een stuk beter. Nu heb ik nog niet alle conditie terug die ik had maargoed, hoort erbij :D

Misselijk niet tot nouwelijks (bijna niet noemenswaardig) geweest

13. manouk81

manouk81 Bekend lid

May 21, 2012
    506
    1
    18
    Vanaf 6 weken hier kotsmisselijk de hele dag en super moe!! Hoop dat het snel minder wordt.

14. Bolleke1985

Jun 18, 2012
    27
    0
    0
    Bij mij begon de misselijkheid en vermoeidheid ook vanaf 5 à 6 weken. Ik weet nog dat ik naar de dokter stapte, omdat ik een positieve zwangerschapstest had, maar helemaal nog geen kwaaltjes had. Wat heb ik mij dit zinnetje nu al beklaagd! De hele dag van 's morgens tot 's avonds kotsmisselijk!! Ik probeer me met de gedachte te troosten dat we weten waarvoor we het doen hè ;) maar hoop stiekem dat ik mij bij toch wat beter mag voelen binnekort. Want nu ben ik echt futloos!

15. manouk81

manouk81 Bekend lid

May 21, 2012
    506
    1
    18
    Hoe doen jullie het qua werk als je je zo beroerd voelt? Gewoon 40 uur werken en kotszakje mee?

16. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

Nov 22, 2011
    1,068
    0
    0
    Bij mij ging het wel tot 1 a 2 weken geleden. Daarvoor was ik wel moe en misselijk, maar op het werk had ik afleiding en ging het wel. Wanneer ik thuis kwam stortte ik wel direct in hoor!

Maar nu heb ik soms dat ik niet voor 10 uur op kantoor kan zijn, omdat ik 's ochtends steeds terug naar de wc moet. Ik heb nu afgesproken dat ik 's ochtends in principe thuis begin en pas iets later naar kantoor kom. Dit werkt voor mij nu ok, al heb ik ook wel een paar keer gehad dat ik overwoog me ziek te melden en achteraf spijt had dat ik dat niet had gedaan...

Sterkte!

17. Gespannen

Gespannen Bekend lid

Jul 14, 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Misselijkheid begon bij alle zwangerschappen vanaf 5 weken. Met vanaf 6 weken spugen, meerdere keren per dag. Vermoeidheid eigenlijk hetzelfde vanaf week 5 tot week 6 nog te overzien, vanaf dan echt middagdutje van 2 uur nodig en dan nog om 20:00 uur in bed willen liggen.
    Ik werk in de zorg, met veel avonddiensten en verantwoordelijkheid over medicatie. Geen goede combi met vermoeidheid en continue misselijkheid. Voorgaande zwangerschappen duurde het zeker tot de 16 weken voordat de misselijkheid over was. Ziekgemeld geweest vanaf 6 t/m bijna 20 weken.

18. MWB

MWB Bekend lid

Dec 7, 2011
    907
    0
    16
    Ik ben nu 7+6 en ben wel regelmatig misselijk, maar nog niet hoeven overgeven... Ik hang wel regelmatig zielig over mijn bureau te hangen, maar gelukkig waren mijn collega's nog niet terug van vakantie (ik wil het ze namelijk nog niet vertellen).

Het begon eigenlijk al de dag nadat ik de positieve test had gedaan... Maar dat was heel licht, meer een soort van wagenzien, een weeïg gevoel. Over het algemeen voelde ik me gewoon niet lekker, maar deze week is het dus wel erger geworden... Ik loop regelmatig naar buiten om frisse lucht te kunnen happen, of blijf even rustig op de WC zitten... Werken is momenteel in ieder geval wat lastig, dus ik doe het rustig aan (ook al lijkt kantoorwerk al rustig...).

Ik ben iig benieuwd of het nog erger gaat worden...

19. nancy31

nancy31 Lid

Mar 23, 2012
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    9 mnd lang!

20. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Misselijk: vanaf week 6. Verschrikkelijk. Heb net niet moeten braken maar scheelt niet veel. Nu nog steeds met vlagen misselijk en het gevoel of mijn eten in mijn keel blijft steken.
    Moe: Had ik in week 4 en nu vanaf week 9 opnieuw.

Share This Page