Alles doet zo'n pijn

Discussie in 'De bevalling' gestart door Gazy, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gazy

Gazy Niet meer actief

Ik zit dus nu vanaf zaterdagmiddag 13.00 uur al in de weeen, harde buiken.

Mijn baarmoedermond is een eind verweekt. En die weeen enz trekken steeds aan alle banden en spieren.
    Nou weet ik wel dat het nog erger word, maar mijn lichaam doet zo'n zeer en die stomme paracetamol doet eigenlijk niks......Douchen etc is zo vermoeiend en moet je ook steeds die spieren en banden gebruiken..

Iemand met tips? is er een andere pijnstiller die mag?

Ik heb de afgelopen dagen echt al zo vaak de vk gebeld, het ziekenhuis iedereen de oren van hun hoofd gezeurd, durf eigenlijk meer te bellen.

2. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    mischien een stoel in de douche zette ik ben zo echt gaan douche en niet een keer nee zeker 5 keer op een nacht.
    heeel veel succes dat je je kleintje snel in je handen mag hebben.
    ps de stoel is ook fijn voor na de bevalling.

3. Gazy

Gazy Niet meer actief

Nou voorlopig zal ik mijn kindje nog niet in handen hebben..

Alles doet zo'n zeer, net weer ff flink zitten janken..
    dit is echt ongelovelijk...

maar inderdaad een douche (ik heb een stoel) is misschien wel wat. en ik denk dat ik zo maar naar bed ga anders, kijk of dat wil helpen...?
    Ze ligt ook zo te draaien in mijn pijnlijke gebied en ze heeft weinig vruchtwater meer...
    Nog andere tips..

4. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Als ik jou was zou ik gewoon de VK bellen hoor!! Daar is ze voor en als ik jou zo hoor zit je er flink doorheen. Succes ermee!

5. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    450
    23
    18
    NULL
    NULL
    Wat zegt de vk ervan dan? Is het geen mogelijkheid om in te leiden in het zkh als je al een poosje weeen hebt enzo?

Sterkte! Hoop voor je dat je kleintje snel komt!

Deel Deze Pagina