goeie morgen meiden ik heb sinds een week zo een druk gevoel in mij ik moet gewoon alles klaar hebben mn huis Moet schoon zijn krijg dan echt de kriebels van ohh ik ga de babykleertjes is lekker wassen gisteren mn eigen kleding kast van onder tot boven uitgesopt en de kleding uitgezocht tja de baby kamer glimt al zo he dus dan maar de rest toen had ik mn ma op de chat en die zij van meisss beetje last van innesteldrang ? ik zou het iegenlijk niet weten heb zo ineens de kriebels te pakken is het niet wat te vroeg voor innesteldrang? vanaf wanneer hadden jullie daar last van? ojaah en voor het slapen gaan heb ik ook wat nieuws mn man betrapte me daar gisteren op hij zei je bent nu al elke avond voor het slapen gaan de baby kleertjes aan het besnuffelen het voelt gewoon zo heerlijk even kijken wat ik allenmaal heb ik krijg dan echt een gelukzalig gevoel wie herkent dit ? en is dit nou innesteldrang ? liefs ancie
lekker toch die kleertjes snuffelen, ja de een heeft er geen last van, de ander erger, ik HAD er totaal geen last van en opeens ben ik helemaa onrustig en moet alles gedaan en gepoetst worden dus ja.. je kan er niets over zeggen!
haha ik heb al weken last van nesteldrang me lief wordt helemaal gek van me alles is al schoon en alles wordt vast nog wel een keer schoongemaakt aangezien ik nog 13 weken moet...
haha die heb ik al schoongemaakt, we hebben ze geschilderd en volgens mij heb ik een hele laag verf eraf gehaald... me schoonmoeder vroeg of we het een tintje lichter hadden gemaakt haha me sopje was ook gewoon verf dus ik denk dat ik de muren verder maar met rust moet laten k wil wel het plafond nog doen maar denk dat me lief me vermoord als ik op de trap ga staan moet maar stiiekem hihi
Nesteldrang kan al vanaf 26 weken beginnen volgens de 'geleerden' Ik heb er ook al 3 weken last van. Vind het eigelijk wel lekker. Normaal ben ik niet zon schoonmaakmiep en nu is alles toch lekker aan de kant
Heb het bij Stijn de eerste 12 weken van de zwangerschap gehad, werd er helemaal knettergek van en daarna helemaal niet meer gehad. Nu nog nergens last van en hoop dat dat ook nog even zo blijft
Hewb het al een paar weken. ik wil allesgraag klaar hebben en schoon. Ik vind het nog best wel een lekker gevoel. Het geeft me rust!
Ik ben ook alvast aan men lenteschoonmaak begonnen, zodat alles schoon is tegen dat de kleine komt. En dat van dat snuffelen, ik ga ook iedere avond voor het slapen gaan even naar de babyspullen kijken, nog even iets aanraken en dan lekker slapen.
ja lekker is dat he! Ik kan me dan helemaal voorstellen welke kleertjes ze gaat dragen en me afvragen hoe dat gaat staan. En naar het bedje kijken en af en toe een mobiel aanzetten. Echt een fijn gevoel!
ik dacht huh innesteldrang? was aan denken als eisprong is geweest en wanneer het dan gaat innestellen totdat ik je vraag las hihi sorry vind het grappig woordje ik had echte nesteldrang dag voor de bevalling verschilt per persoon.