wanneer innesteldrang?

Discussion in 'Zwangerschap' started by ancie, Mar 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    goeie morgen meiden :D

ik heb sinds een week zo een druk gevoel in mij ik moet gewoon alles klaar hebben mn huis Moet schoon zijn
    krijg dan echt de kriebels van ohh ik ga de babykleertjes is lekker wassen
    gisteren mn eigen kleding kast van onder tot boven uitgesopt en de kleding uitgezocht tja de baby kamer glimt al zo he dus dan maar de rest :)

toen had ik mn ma op de chat en die zij van meisss beetje last van innesteldrang ? :)

ik zou het iegenlijk niet weten heb zo ineens de kriebels te pakken is het niet wat te vroeg voor innesteldrang?
    vanaf wanneer hadden jullie daar last van?

ojaah en voor het slapen gaan heb ik ook wat nieuws mn man betrapte me daar gisteren op hij zei je bent nu al elke avond voor het slapen gaan de baby kleertjes aan het besnuffelen :)
    het voelt gewoon zo heerlijk even kijken wat ik allenmaal heb ik krijg dan echt een gelukzalig gevoel :)

wie herkent dit ? en is dit nou innesteldrang ?

liefs ancie

2. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    lekker toch die kleertjes snuffelen, ja de een heeft er geen last van, de ander erger, ik HAD er totaal geen last van en opeens ben ik helemaa onrustig en moet alles gedaan en gepoetst worden dus ja.. je kan er niets over zeggen!

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    haha ik heb al weken last van nesteldrang me lief wordt helemaal gek van me alles is al schoon en alles wordt vast nog wel een keer schoongemaakt aangezien ik nog 13 weken moet...

4. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    hahhaah cilla je kan straks dan volgens mij bij jou thuis je zelf in de muren zien :)

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    haha die heb ik al schoongemaakt, we hebben ze geschilderd en volgens mij heb ik een hele laag verf eraf gehaald... me schoonmoeder vroeg of we het een tintje lichter hadden gemaakt haha me sopje was ook gewoon verf dus ik denk dat ik de muren verder maar met rust moet laten :D k wil wel het plafond nog doen maar denk dat me lief me vermoord als ik op de trap ga staan moet maar stiiekem hihi

6. Luna4702

Luna4702 Lid

Jan 20, 2008
    74
    0
    0
    Werkvoorbereider/Tekenaar
    oldenzaal
    Nesteldrang kan al vanaf 26 weken beginnen volgens de 'geleerden' Ik heb er ook al 3 weken last van. Vind het eigelijk wel lekker. Normaal ben ik niet zon schoonmaakmiep en nu is alles toch lekker aan de kant :)

7. veertje

veertje Fanatiek lid

Heb het bij Stijn de eerste 12 weken van de zwangerschap gehad, werd er helemaal knettergek van en daarna helemaal niet meer gehad.
    Nu nog nergens last van en hoop dat dat ook nog even zo blijft :D

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hewb het al een paar weken. ik wil allesgraag klaar hebben en schoon. Ik vind het nog best wel een lekker gevoel. Het geeft me rust!

9. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

Aug 30, 2008
    823
    0
    0
    Belgiƫ
    Ik ben ook alvast aan men lenteschoonmaak begonnen, zodat alles schoon is tegen dat de kleine komt. En dat van dat snuffelen, ik ga ook iedere avond voor het slapen gaan even naar de babyspullen kijken, nog even iets aanraken en dan lekker slapen. :)

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Leuk woord: "INnesteldrang"! :) ;)

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ja lekker is dat he! Ik kan me dan helemaal voorstellen welke kleertjes ze gaat dragen en me afvragen hoe dat gaat staan. En naar het bedje kijken en af en toe een mobiel aanzetten. Echt een fijn gevoel!

12. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Jij struikelt wel vaak over woordjes he? :p

13. minkep

minkep Bekend lid

Jan 4, 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Hahah had ik met de eerste
    me vriend werd er wel een beetje gek van.

14. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ik dacht huh innesteldrang? was aan denken als eisprong is geweest en wanneer het dan gaat innestellen totdat ik je vraag las hihi sorry vind het grappig woordje :)

ik had echte nesteldrang dag voor de bevalling verschilt per persoon.

Share This Page