menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roeska123, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik zit vandaag op 11 dpo.
    nu heb ik sinds vannacht buikpijn en sinds vanmorgen ook bruinig bloedverlies. het zet niet echt door. het is vooral bruin, donkerbruin, soms wat zeer helder rood maar ook wel slijm ertussen. beetje mengelmoes zeg maar. ik heb nog niet echt stolsels ontdekt.
    de buikkramp is er nog steeds.
    maar mijn temperatuur is ook nog hoog.

wat is dit nou? gewoon een menstruatie? al vind ik het daar wel wat vroeg voor...
    of toch een innesteling?maar passen buikkrampen daarbij?

ik hoop dat jullie mij iets meer kunnen vertellen.

2. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hey Roeska

Mijn menstruatie begint vaak zo.. dat heb ik dan een dag, vervolgen 2-3 dagen niets en dan begint mijn menstruatie echt. Zo rond 174 dpo.
    Ik hoop voor jou echt dat het positief nieuws is, maar ik ben er eerlijk gezegd bang voor..

3. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hey lizzy, dank je voor je antwoord.

de stand van zaken nu:

de buikpijn is over, op een paar steekjes na linksonder in mijn buik, waar ik vorige week ook al steken had.
    alles wat er tot nu toe is geweest, past ruimschoots in 1 minitampon.
    veel bruinverlies en weinig roodverlies. bij mij komt het normaal -als de buikpijn over is- het los. maar nu niks...

ik kijk wat mijn temperatuur morgen doet. ik hoop dat hij hoog blijft. het blijft afwachten...

4. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Tja meis, het is heel lastig.. Afgelopen maand werd ik ineens ongesteld zonder aanloopdagen. Ik vond dat trouwens een stuk prettiger!
    Ik blijf voor je duimen hoor!! :D
    Laat je weten hoe het afloopt?

5. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    het lijkt toch voorbij te zijn.
    mijn temperatuur is gezakt en vanochtend verloor ik meer stolsels en bloed (zeer donker)
    mijn luteale fase was nu maar 10, dat is toch wel erg kort?

hopen dat er deze maand weer zo snel een eisprong is.

6. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    pfft het blijft lastig om vrouw te zijn:) hormonen kunnen je zo voor de gek houden, ik had er deze maand ook last van dacht echt dat ik zwanger was, maar nee hoor.. en naar mijn idee werd ik 1 week na mijn ei al ongi volgens mij kan dat ook helemaal niet? (aan je temp. kan je inderdaad goed zien, wanneer je weer ongi word.. als ik het weer zie zakken dan..:x

7. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Roeska: jammer meid!
    Het is gewoon altijd een teleurstelling, bah!

Je zat gister op 11 dpo toch? Een lf van 11 dagen is volgens mij prima hoor! Ik zou me daar geen zorgen over maken.
    Nu eerst maar even lief voor jezelf zijn en opladen voor een volgende ronde.

Deel Deze Pagina