morgen weer een apexresectie

Discussie in 'De lounge' gestart door Bizzy, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    .....de 2de alweer begin maart de eerste gehad!
    Ik word er zo moe van en vooral angstig, normaal kan je wel eens een gaatje hebben even naar de tandarts en je staat zo weer buiten.
    Hier zijn gaatjes meteen gaten en wortelkanaalbehandelingen waarvan er dus nu 2 niet mochten baten en dus wortelpunt eraf :(
    Ik ben echt weer serieus zo bang voel me al 2 dagen ziek als ik er aan denk word misselijk zweten en loop me gek naar de wc.
    De vorige keer is me de napijn zo tegen gevallen ook omdat de wond open was gesprongen en weet ik veel hoeveel antibiotica kuren ik al gehad heb de afgelopen maanden alleen maar door me mond ....
    Ik had nooit een zwak/slecht gebit maar nu lijk er geen einde aan te komen aan pijn en ontstekingen!

Sorry voor me geklaag maar tegen me zoontje deze zorgen en angst te melden is ook zo wat :D
    Wie nog meer dit meegemaakt???

2. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik heb 4 maanden geleden dezelfde behandeling gehad had wel even na pijn maar de dag er na was het over ik ben echt geen held bij de tandarts maar vond het wel mee vallen ben vaak banger voor de verdoving dan voor de behandeling
    Succes in ieder geval morgen

Deel Deze Pagina