Alles gaat vandaag mis

Discussion in 'De lounge' started by KanjerB, Jun 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Hoi hoi

pfoeee wat heb ik vandaag een vermoeid dag gehad zeg :(

Vanochtend een school examen gehad wat 95% van de klas niet af kreeg, omdat we er niet zo lang de tijd voor hadden. Daarna de philips satinelle ice premium terug brengen naar de kijkschop (ik ben er niet tevreden over omdat hij echt niet zoals belooft de kortste haartjes wegneemt) die vent komt mij vertellen dat als ik er niet tevreden over ben dat ik het naar philips moet sturen, en dat hun het geld gaan terug storten, dus een heel gedoe.
    Dus daarna ff naar de miss etam gegaan om iets leuks te kopen. nee hoor niks leuks te zien.
    Dus heb ik maar een flesje dubbelfris gekocht en dacht van die drink ik wel als ik de bus zit. Omdat ik al me handen vol met andere boodschappen zat.
    het flesje in de tas gedaan waar dus mijn philips epileer apparaat inzat. Eindelijk thuis aangekomen stapte ik uit de bus en ja hoor ik voelde ineens iets kouds over mijn broek heen komen en ja hoooooorrrrrr de fles was aan het lekken en mijn hele doos van mijn epileerapparaat en mijn kassa bon enz enz zat helemaal onder het dubbel fris dus KLEDDERNAT ! dus terug sturen naar philips gaat blijkbaar ook niet lukken :(

We moesten volgende week iets inleveren voor school wat als examen cijfer zou gaan meetellen en wat hoor ik net: dat het aanstaande donderdag ingeleverd moet worden. En wat hoor ik nog meer een docent die ons de hele tijd heeft wijgemaakt dat we alleen een soort werkstuk moeten inleveren voor haar vak. Dat we nu ineens aanstaande week een heel theorie examen voor haar vak gaan krijgen :evil:

2. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

Jan 9, 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    jeetje zeg, het zit je niet mee !
    Morgen gaat het vast wel weer beter ;)

Ik kwam er gisteren achter dat mijn wasmachine het niet meer deed na een bliksem inslag.

En vandaag hoorde ik van de verzekering dat het word gedekt!

Dus ik hoop dat jij morgen ook weer goed nieuws krijgt...

dikke knuffel ( die kun je vandaag vast wel gebruiken)

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36

Dankje meid, Gelukkig wordt het gedekt ben echt blij voor je. ik heb morgen weer een belangrijk examen en ik morgen naar het ziekenhuis mijn operatie (maagband) datum enz gaat besproken worden ik hoop dat ik goed nieuws krijg en dat ik al gelijk in de eerste week van de vakantie geopereerd kan worden

groetjes

4. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

Jan 9, 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    ik zal voor je duimen meis !

5. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006