7 maanden en niet meer willen slapen overdag!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lovelylonnes, 9 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    hoi hoi

Mijn binkie is nu 7 maanden en sinds enkele dagen wil hij overdaag nog alleen maar slapen in de maxi cosi of kinderwagen.
    als ik hem in bed leg krijst hij de hele buurt bij elkaar, laten huilen helpt niet want na 15 minuten is hij helemaal over de flos, vol rode vlekken in zn gezicht en loeiheet.... en zn ademhaling en hartje gaan dan zo tekeer@

maar hij is hartstikke moe, hij wil alleen maar bij mij zitten en zelfs dan is het niet goed genoeg....

Help me!

2. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Nou zoiets hadden we hier dus ook. Onze kleine grote man is nu 8 maanden en VEREKTE het gewoon om in zijn bed te slapen. En in de box was niet echt een sucses. En aangezien ik ook niet zin had om iedere keer de trap op en af te rennen heb ik het camping bedje in de speelkamer gezet( ik woon op een boerderij en ben dus prettig gezegend met nog al wat ruimte en geen buren) En tot mijn verbazing werkte het. In het begin piepte hij wel. Maar lang niet zo erg als in zijn eigen bed. En ik wou niet dat hij dat als straf zou gaan zien dat hij in zijn eigen bed je moest want dan ga je s`avond dus een keer problemen krijgen dat hij dan ook niet meer wil

3. Anna71

Anna71 Actief lid

31 jul 2008
    269
    0
    0
    Je kindje zit wel in een lijftijdsperiode waarin de hersentjes enorme ontwikkelingen ondergaan. Hiervan kunnen kindjes van slag zijn waardoor de een overdag heel slecht slaapt of niet meer wil slapen en de ander wil 's nachts maar heel erg moeilijk of slecht slapen.

Ik heb het hier met Senna 's nachts vooral en sinds een paar dagen is het overdag ook bal. Het gaat over, maar het kan wel even duren. Ik modder er al een week of vier mee, maar het lijkt de afgelopen twee nachten iets beter te gaan.

Succes
    Anna

Deel Deze Pagina