9 maanden en blijven huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lizzy29, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizzy29

lizzy29 Lid

25 jan 2011
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    hey dames
    ik hoop dat jullie wat tips voor mij hebben want ik weet me geen raad meer, mijn zoontje is nu 9 maanden sliep altijd goed s'nachts, maar sinds 10 weken is hij aan het spoken s'nachts en het word steeds maar erger hij wil er perse uit en bij mij liggen, ik heb liever dat hij in zijn eigen bed ligt maar dan blijft hij zo lang schreeuwen en krijsen totdat ik hem pak. ik heb ook nog een dochter van 2 jaar en daarom laat ik hem ook niet te lang huilen want zij word er ook wakker van, de laatste paar dagen als ik heb gepakt ligt hij echt te snikken vind ik ook weer zo zielig. van het weekend laat ik me dochter ergens anders slapen zodat we hem proberen te laten slapen en even laten huilen, hoe hij nu de laatste [paar dagen bezig is denk ik niet dat het helpt. iemand tips of ervaring? loop echt op me eindje

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Kan het niet zijn dat hij midden in de verlatingsangstfase zit? Dat begint toch vaak rond 7 maanden niet ?
    Dus het kan zijn dat hij daarin zit. Lekker bij je nemen.

Slaapt hij overdag wel goed alleen?

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Verlatingsangst en lijkt me wel duidelijk uit wat je beschrijft dat voor jullie zoontje laten-huilen niet gaat werken, omdat hij daar zo overstuur van raakt.
    Lekker bij je nemen, hoe meer je tegemoet komt aan zijn behoeften daarin, hoe eerder het over is.

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Rond 9 maanden was hier ook heftig met veel nachtelijk huilen. De meningen zijn er erg over verdeeld maar laten huilen was voor ons geen optie bij deze paniek/angst.
    Het heeft hier wel een aantal weken geduurd maar het ging weer voorbij! Bij ons was het verlatingsangst.

5. Merlijn

Merlijn Actief lid

16 mrt 2012
    280
    0
    0
    Lekker bij je nemen!!!
    Kan je niet een co-sleeper regelen? Je kan zo'n bedje van de Ikea kopen en dat aan je bed vastmaken, en een zijkant eruit laten.
    Veel succes!

Deel Deze Pagina